return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Första Maj 18:30 Hötorget Stockholm

Xplorer76
quote:
Originally posted by Gaby

Man får inte dansa på en krog ifall stället inte har danstillstånd ;) Och det är sant! Jag höll på att bli utslängd från ett ställe för att jag dansade!!!

Holland rocks!!

Tror nog inte det var därför du höll på att bli utslängd.... =)
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal

jag ser paralleller med grafitti-diskussionen

Haha ja...fast skillnade är att Grundidén som jag förstått med Reclaim the city handlar inte om att förstöra staden utan att föra en kamp om att sluta göra allt så statligt ägt....låta oss ha vår stad för oss själva....
Gaby
quote:
Originally posted by Xplorer76

Tror nog inte det var därför du höll på att bli utslängd.... =)

Jag lovar att det va det!! Vi dansade och då sa man till oss att vi var tvugna att sluta annars förlorar stället sitt sprittillstånd ;) Det var på Vasas för många år sen (när man var ung och dum) innan stället ens hade dansgolv ;)
RagingEskimo
quote:
Originally posted by Gaby

Jag lovar att det va det!! Vi dansade och då sa man till oss att vi var tvugna att sluta annars förlorar stället sitt sprittillstånd ;) Det var på Vasas för många år sen (när man var ung och dum) innan stället ens hade dansgolv ;)

bara för att förtydliga - det där tillståndet finns, och måste has för att folk ska få dansa.

Rätta mig om jag har fel, men jag tror det stavas b-y-r-å-k-r-a-t-i..:whip:
Vizay
quote:
Originally posted by RagingEskimo
Rätta mig om jag har fel, men jag tror det stavas b-y-r-å-k-r-a-t-i..:whip:

nonononono där blev det allt fel, det skulle nog va i-d-i-o-t-i :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden