|
Day 2 of Kaos: Tiesto, Ferry Corsten, .........
|
|
|
| NILA.NL |
Wat een avondje.........
Wat een line-up.........
Tiesto Ferry Corsten Cor Fijneman Misja Helsloot Astrid Ton TB
Tiesto begon al om 20:00 en was erg goed bezig, heerlijke knallers... het lukt hem op de een of andere manier bijna altijd wel om de zaal te laten ontploffen! Vond Cor Fijneman ook wel OK, iets makkelijker, niet helemaal mijn ding, dus naar Astrid in de kleine zaal. Die had ik eigenlijk nog nooit zo horen draaien, maar ze verraste me aardig, vooral Smokemachine vond ik erg goed (of draaide Ton T.B. die nou?!?!?)
Daarna het begin van Ferry Corsten geluisterd.... in 1 woord SUPER.... heerlijke prog trance zoals het bedoelt is! Misschien was de timing alleen niet helemaal ok... na het "carnaval-achtige" ;-) gebeuk van Cor, van die fijne gevoelige plaatjes draaien, ik had het idee dat niet iedereen dat kon waarderen, maar ik vond het weergaloos! Daarna neuriënd naar huis, 10 minuutjes lopen.... via de douche het bedje in.... WOOOOOOOOOOHOOOOOOO wat een avondje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zijn er nog meer TA'ers geweest????????????? |
|
|
| magrec |
Satoshi tomiie was day 1 echt weergaloos.
Bij binnenkomst was emjay al flink aan het pompen op de typische emjay manier. Daarna na tomiie het over ik had al een aantal sets van hem gehoord op zijn site maar hij draaide echt toch wel iets anders maar mijn god wat een set echt stevig doordouwe en toch echt heel erg tribal/trancy progressive leuk publiek goede sfeer maar tomiie is echt zo goed zulke lekkere platen :D
Day 2 zouden we niet heen gaan omdat we naar everybody zouden gaan maar een aantal personen trokken het niet...verkeerde chemische reactie in hun lichaam zeg maar :( |
|
|
| pipi |
| Meneer Lamers, begrijp ik uit bovenstaande dat u ook in de Cubic was gisteren???? |
|
|
| NILA.NL |
Yep.... Dus u was er ook meneer Bardoel??????????
Toch knap om elkaar op zo'n feestje mis te lopen....
Bij de weg, ik zal het nu maar vast zeggen, het volgende feestje voor mij is 17 mei Renaissance @ Escape, ben jij dan ook present? (misschien tussendoor nog 11 mei naar Kremlin) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by NILA.NL
Daarna neuriënd naar huis, 10 minuutjes lopen.... |
haha :p super mooi, dat doe ik ook altijd! :)
Maar ik heb dus weer een mooi feestje gemist! Jammer dat ik er niet bij was, ik heb er veel goede reacties over gehoord! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|