return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Stel: je hebt nog maar 1 week te leven. Wat doe je (niet)?

Cosmic Guy
Deze vraag kwam ineens in me op. Ik hoop er nooit mee geconfronteerd te worden (ook niet voor jullie natuurlijk), maar stel...
Ik zou gek worden denk ik, maar je leert wel goed na te denken wat je nog wilt. Nu is het zo van: komt nog wel eens ooit.
Nu ik er zo over nadenk, is het best moeilijk.
Ik zou dus een groot vliegtuig bestellen en met allemaal bekenden naar hawai ofzo vliegen, een groot feest geven met alle toppers uit de trance scene tot de zon weer op komt.... natuurlijk met de nodige chicks erbij
:toothless
DJ_Siesta
ik zou, damn moeilijke vraag, wel leuke thread.

errug moeilijk, naar de maan willen gaan met een spaceshuttle, lijkt me cool en dan daar een vet phat feest geven met ferry, armin tiesto en ik :)

ltrz
Miss Proximus
Ik zou iig een mooi revolvertje kopen en proberen alle figuren neer te schieten die mij in mijn leven geirriteerd hebben (extreem-rechtse jopies, moordenaars (LoL), verkrachters, junkies etc etc) en dan heb ik nog 4 dagen over waarin ik de hele dag alles eet wat ik wil :D geen gezeur meer over de deur-theorie van m'n vader enzo....en ik zou gewoon iedereen vertellen wat ze voor me betekenen en in de éénlaatste nacht een feestje geven met 1 uurtje Antiphus en 7 uur Paul van Dyk en 100 pillen, en in de laatste nacht de hele nacht sex met Antiphus (andreas) :) weeeeeee
Optimus
Cosmic Guy en DJ_Siesta, war halen jullie ineens het geld vandaanvoor zulke feesten?:D:D:D
Blik
quote:
Originally posted by Optimus
Cosmic Guy en DJ_Siesta, war halen jullie ineens het geld vandaanvoor zulke feesten?:D:D:D

lol, vroeg ik me ook al af ja, ik zou het niet weten wat ik zou gaan doen, een mooie begrafenis regelen ofzo

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland