return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Stel: je hebt nog maar 1 week te leven. Wat doe je (niet)?

TimeportE
ik zou al mijn geld (10 eur)opmaken aan snoep en lekker doen wat ik zelf wil doen.. lekker puh! en dan lekker laat naar bed gaan. en dan lekker lang uitslapen. en dan weer lekker doen wat ik wil. en dat dan de hele week lang, hahaha!! :)
Biohazard
bungie jumpen natuurlijk
Dr. Kuipers
Eigenlijk geen flauw idee

Kan me in dat idee van Petrus wel vinden :D
Smirnoff
het eilandje van petrus begint op een TA meeting te lijken..
jammer dat er zo weinig TA vrouwen zijn :(:(.....

TIP* : neem allemaal je zusje(S) mee !
John
mijn zusje luisterd alleen maar naar NELLY + vriendjes, dus die mag nie komen op dat eiland:D

om even 'realistisch' tegen deze vraag aan te kijken. waarom gaat iedereen iemand vermoorden? schiet je nix mee op..stel dat er leven na de dood is, dan zorg je toch juist dat die gene die je dood wil lekker lang op deze verrote planeet blijft? :D zou zo kut zijn om dj jean als eerste 'bekende' dj dood te knallen. isie straks ook nog de man onder het 'tmf publiek' daarboven :P

verder zou ik een afscheidsfeest geven op kosten van mn ouders en als ik dan een lieve brief stuur naar tiesto/ferry/marco v/enz enz...dan wille ze vast wel komen draaien:D

oh trouwens..als iedereen op aarde nog maar een week te leven heeft wordt het wat rotter :P dan wordt et grote 1 vecht/moord/verkracht/plunder/roof-partij... denk dat ik dan met wat gezellige mensen mezelf ergens op sluit en lekker ga feesten:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland