|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | Cosmic Guy en DJ_Siesta, war halen jullie ineens het geld vandaanvoor zulke feesten |
Je hebt toch van die instellingen ("je laatste wens") ofzo die dingen regelt?? :stongue:
We moeten misschien een onderscheid maken tussen 'al het mogelijke' en 'het reeele'. Mijn idee was in dat opzicht niet echt reeel...
Over mn reeele optie moet ik nog eff nadenken... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Optimus
Cosmic Guy en DJ_Siesta, war halen jullie ineens het geld vandaanvoor zulke feesten?:D:D:D |
je hebt immers niks te verliezen dus je gaat gewoon de bank overvallen orso, of ik breek ergens in, WTF
ltrz |
|
|
| kolkiewolkie |
OOOWWWWW
het mag ireeel!!!
kee dan!
wij schaffen ons even heel snel een mitsubishi lancer EVO 6 aan
hiermee gaan wij ons dus vermaken (overdag althans)
vervolgens struinen wij het gehele internet af opzoek naar een aantal GRUWELIJKE feesten (mogen best een stukkie uit mekaar liggen, we hebben immers een zeer vlot vervoersmiddel)
verder moek dan nog hard opzoek naar een girl die gek genoeg is om .... :D :D :D
..moei natuurlijk nie teveel tijd instoppen.. das ook zonde :D
natuurlijk DIRECT stoppen met leren en werken.. why waste such a short time aan zulke lange termijn projecten??
verder nog een beetje luitjes bezoeken om afscheid te nemen ofzo...
kweenie eigenlijk... ik plan dingen wat vaker in op de middellange termijn... zo kort van tevoren bezorgt alleen maar boel stress... nie mijn manier van leven...:) ...ben dus ook geen held in zulke dingetjes..ZELF feest regelen = teveel gedoe. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ff een miljoen lenen bij de bank. Dan met al me vrienden op vakantie naar een super vet relaxt eiland waar je de hele dag door elke vrouw kan neuken die je maar tegenkomt en waar drugs in grote getalen aanwezig is.
Zoiets zal het worden :D |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | super vet relaxt eiland waar je de hele dag door elke vrouw kan neuken die je maar tegenkomt en waar drugs in grote getalen aanwezig is. |
En waar kunnen we dat eiland vinden??? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|