return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Airwave

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Remofski
Los van het feit dat Antwerpen ook daadwerkelijk de navel des werelds is, ben ik een rabiaat hater van het openbaar vervoer en dus reis ik alleen met de bus/trein als het moet voor het school (of voor TE natuurlijk). Vandaar dus de opmerking: ik sterf nog liever dan halverwege naar Ieper te verdwalen.

Zo dacht ik vroeger ook over het openbaar vervoer. Maar als ge met een paar man de trein pakt, en dan wat drank meeneemt, is dat nog wel leuk. En op de terugreis slaapt ge gewoon wat. Alleen maakt ge wel wat 'marginale' momenten mee als ge een aantal 'speciale' mensen mee hebt ... De mensen over wie ik het heb weten wel dat ik hen bedoel :toothless

gij moet trouwens niet klagen ivm het openbaar vervoer in A'pen. Ge zou het eens in Limburg moeten pakken. Zo is het bijvoorbeeld naar Ieper een dikke vier uur met de trein :p
Remofski
Mwa, ben eens met de trein naar Cherry Moon geweest. Was wel leuke avond enzo (retro Halloween Party, waar nogal wat BeTA's waren dacht ik) maar het was gwn niet praktisch. Dan kom je de volgende dag om 10u als een zombie in Antwerpen aan. :toothless

Voor een volle, knallende line-up die de moeite waard was, zou ik het nog net overwegen.
Dj_Day-V
Hij is niet voor niets de beste trance producer van de eeuw:crazy:
FenixStyle
quote:
Originally posted by Lolo
in juli is't al in de regio :-)

Bon, bij deze weten we dan ook meteen de eerste naam voor Tomorrowland 2008? :p
Remofski
quote:
Originally posted by FenixStyle
Bon, bij deze weten we dan ook meteen de eerste naam voor Tomorrowland 2008? :p

Haha, dan kom ik zéker af. Ik heb men ticket al wijd.:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium