|
|
| Remofski |
Echt wel verdomd jammer. Heb Airwave maar 1x gezien op Tomorrowland (live als ik me niet vergis), maar was toch een van de meest sfeervolle sets die ik ooit heb meegemaakt. Hij leek er evenveel van te genieten als het publiek zelf. :)
En als we nu allemaal heel zielig kijken?:confused:
En Ieper is zo verschrikkelijk ver. Mss iets dichter bij Antwerpen nog een afscheidsfeestje? Verrassingsset op Trance Energy?
Pffff en losers als David Guetta en Shameboy blijven dan wel draaien. De wereld is onrechtvaardig. |
|
|
| Lolo |
| quote: | Originally posted by Remofski
Pffff en losers als David Guetta en Shameboy blijven dan wel draaien. De wereld is onrechtvaardig. |
Boaaah maak er geen kaas van, zoals walen zoals ik zeggen. ;-) DJ'en is nooit mijn hoofdactiviteit geweest. Live optredens ook ni. Er komen nog optredens maar dat zal heel sporadisch plaatsvinden, geloof mij.
L. |
|
|
| Remofski |
Ach, ik wou gwn dat ik er meer van gezien had. Ik ben niet echt kritisch als het op het mix-technische aankomt, maar de tracklists en de sfeer zijn heel belangrijk voor mij en daar was Airwave nu net zo sterk in.
Maar goed, ik zal troost putten uit het feit dat de producties nog verder gaan. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Remofski
En als we nu allemaal heel zielig kijken?:confused:
|
 |
|
|
| Remofski |
| Ik vind dat vanaf nu alle sporadische optredens in Antwerpen moeten gebeuren. Antony zal het vast met me eens zijn. :) Live zou mooi zijn, is zeer leuk om te zien. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|