|
|
| Vishnu |
Yup, altijd doen wat je graag doet natuurlijk, en als het in dit geval gepaard gaat met meer en nog betere producties, moedig ik dat ten zeerste aan.
Wat de optredens betreft, ik heb toch het geluk gehad 1 dj-optreden en 3 steengoede live performances te mogen meemaken (de beste tijdens Affexion :D), en wil er dan ook zeker proberen bij te zijn in Ieper.
Happy b-day! |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik veronderstel dat dit ook wilt zeggen dat je stopt met je radioshow op di.fm? of niet? Zou ik alvast jammer vinden, dat vond ik altijd een goeie show en een ideale gelegenheid om nieuwe tracks van je te ontdekken.
De laatste tijd kon ik al niet vaak meer luisteren :( |
|
|
| Lolo |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik veronderstel dat dit ook wilt zeggen dat je stopt met je radioshow op di.fm? of niet? Zou ik alvast jammer vinden, dat vond ik altijd een goeie show en een ideale gelegenheid om nieuwe tracks van je te ontdekken.
De laatste tijd kon ik al niet vaak meer luisteren :( |
nope. progrez blijf ik doen. Veel te belangrijk om nieuwe tracks te laten horen, ook in walbru dankzij nrj.
L. |
|
|
| Mr_Pedro |
Vind het wel jammer... heb de weinige party's met Airwave die ik kon meemaken, altijd schitterend gevonden; laatste keer moet in Haaltert geweest zijn, best wel zalige avond was dat toen :eyes:
In ieder geval, Lolo, veel succes met je keuze. Kga alleszins ook proberen in Ieper te geraken. |
|
|
| Lolo |
en als het jullie niet lukt, dan is er voor iedereen rattrapage ergens in juli, en daar moet je absoluut zijn, geen excuus meer! :-D
L. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|