return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Airwave

Lolo
Hey gasten,

zoals Gladius zei, ik vind mij ook geen super dj, ik ben dat nooit geweest, daarmee de optredens afgelopen 2 jaren. Nu heb ik beslist nog meer tijd aan producties te besteden... en ook om nen goede papa te worden ;-)

Goed nieuws, toch? En geen zorgen, kwaliteit gaat terug naar boven, zeker als ik de nieuwe AW tracks hoor. Prepare for a shock

Het zal super veel muziek zijn, maar jullie gaan het ook ni echt voelen, aangezien we vanaf nu ook nimeer gaan zeggen waar ik achter zit.

En die producties bevatten ook andere soorten materiaal: sample cd's zoals triloops die nu net uit is, en een boek over producties, en vooral muziek voor andere media.

Dus, het is allemaal goed nieuws uiteindelijk.

Toch verwacht ik jullie in maart voor een party in Ieper. Dit zal een van mijn allerlaatste parties zijn, als het allemaal klaar is, dan doe ik ineens een showcase van Touareg.

Grtjs
L.
FCB_Fanatic
we gaan der proberen te geraken :D

alvast een gelukkige verjaardag voor vandaag ;)
PARTIIIIIEEEEEH!!!! :toothless
jeronimo_jd
Ik vond je livesets (optredens) nochtans altijd de moeite hoor!:eyes:, maar als dj heb ik je nooit bezig gezien...
anyway ik wens u veel succes met uw nieuwe 'richting' en wacht vol spanning op je nieuwe werk. Laat kwaliteit op kwantiteit primeren!;) en veel geluk met de kleine.
Config
In Ieper zal ik zeker aanwezig zijn

en inderdaad, een gelukkige verjaardag ;)
Lolo
thx jongens :-)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium