return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Trance Energy 2008 23:e feb

MindP
Luminosity presents Before The Energy @ Poema, Utrecht 22-02-'08 [Trance Energy Pre Party]

Date: Friday 22 Feb 2008
Doors open: 21:00 - 07:00
Tickets: Euro 12,50 (Limited 500 tickets!!)
Pre Sale: Euro 10,- easyticket.nl or email.

Public Transport: www.9292ov.nl / www.ns.nl / 0900-9292 (45cpm) / 3 min walking from the CS.
By Car: Follow Utrecht, highway A2, A12 or A27, Exit "Jaarbeurs", Parking: Vredenburg (1 min walking to Club Poema).

- See www.dancefoundation.nl for a video report of our previous event.
- See www.luminosity-events.nl for more info. Demo's and idea's are welcome on the forum there.
- Live broadcasted by dancefoundation.nl
- Bring your demo before 10PM!

Post your 3 favorite classics on our forum at www.luminosity-events.nl, the 3 most posted classics will be played on the party!
One of the posters will be rewarded with a package of promo CD's.

See you there! :D
Pjox
quote:
Originally posted by Vizay
Gör som oss vettiga människor och ta flyget :D

Ja ska jag ta mig ner så blir det med flyg. TC bussen var kul men inte så kul så att jag sätter mig i den igen.
Jobbiga är bara att jag borde hålla i mina pengar eftersom jag kanske står utan jobb efter Jan.
Men vad bruka hela kalaset gå på? Om man flyger dvs
Vizay
quote:
Originally posted by Pjox
Ja ska jag ta mig ner så blir det med flyg. TC bussen var kul men inte så kul så att jag sätter mig i den igen.
Jobbiga är bara att jag borde hålla i mina pengar eftersom jag kanske står utan jobb efter Jan.
Men vad bruka hela kalaset gå på? Om man flyger dvs

flyg och biljett til TE gick på 1700 nästan exakt förra året. Sen får man väl räkna en tusing till så man har pengar å röra sig på för lite mat etc.

Jag som inte köpte annat än mat mer eller mindre klarade resterande pengar utöver flyg på 600ish, alltså 2300 totalt :)
Snowave
ses nog där nere sen =)
Pjox
Kan inte åka. Insåg att jag inte har ekonomi för det :whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden