|
|
| Lemming |
Het is inderdaad uitgezonden op radio Decibel, maar das zo'n matige zender waar om het half uur een blok reclame voorbij komt van 10 minuten ofzo :whip: Verder heeft hij ook Hide you on flight 643 gedraaid, voor de originele flight 643.
Heeft hij ook Direct Dizko gedraaid? Van Erick E wist ik dat wel maar Tiesto... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Lemming
Verder heeft hij ook Hide you on flight 643 gedraaid, voor de originele flight 643.
|
das dus deze:
Windsider - Hiddenflight |
|
|
| Lemming |
Ooh okee ik kende m alleen onder die andere naam.. Verder heeft ie ook nog 4 strings - into the night gedraaid (of een remix ervan)
ai foutje die was al genoemd...:rolleyes: |
|
|
| Partyhardy! |
| ja, het was idd zeer druk maar heb toen ergens aan de zijkant, toch nog een redelijk rustig plekje kunnen vinden, :) dichtbij de boxen, dus dat was wel perfect. Het was wel een gezellige middag en je zag dat Tiësto het erg naar zijn zin had en we hadden het gelukkig droog gehouden daar in Eindhoven, daarna kwam de dj van de Danssalon volgens mij maar toen ben ik toch mooi naar huis gegaan :) Al met al dus wel lache alleen ze hadden hem beter op een groter plein neer kunnen zetten! :cool: Bij het stadhuis ofzo! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|