|
|
| MaGiK54 |
The « O » in Den Haag doet iets ongelofelijk voor de teleurgestelde partypeople die de line-up van Sensation white klote :whip: vinden.
Op 6 juli 2002 tijdens Sensation White zal in de « O » the one and only mister PAUL VAN DIJK draaien. Dit lijkt mij zo een verschrikkelijk goed alternatief voor de peoples die niet naar Sensation gaan.
Voor mensen die het niet geloven check: http://www.paulvandyk.de/lowres/info.asp?page=2
Een verdere line-up is nog niet bekend maar ik ga ervan uit dat de gasten van de « O » ons niet geen teleurstellen. De grote jongens van ID& kunnen een hoop leren van de gasten van de « O ». |
|
|
| Henkie_henk |
| jaja.. maar bij sensation.. gaat het niet om het feest he.. maar om de hele "sfeer".. de lampjes etc.. maakt nie uit wie er staat of wat er gedraaid word toch. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
The « O » in Den Haag doet iets ongelofelijk voor de teleurgestelde partypeople die de line-up van Sensation white klote :whip: vinden.
Op 6 juli 2002 tijdens Sensation White zal in de « O » the one and only mister PAUL VAN DIJK draaien. Dit lijkt mij zo een verschrikkelijk goed alternatief voor de peoples die niet naar Sensation gaan.
De grote jongens van ID& kunnen een hoop leren van de gasten van de « O ». |
Mja psies,en t scheelt een heleboel eurootjes...
Als in de <<O>> TMFertjes gaan komen,dan pas spring ik de barricades op:p
Maar dat zal wel loslopen want ze hebben nu prima alternatieven zoals sensation,trance energy,innercity etc etc,zelfs qontact lijkt te worden bestormt door meer TMFertjes dan de eerdere qontacts,2 bad majah,we trekken wel weer verder:) |
|
|
| Miss Proximus |
AAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!
BETUUUUUUUUUUUUUR :)
Ik ben van de partij :) |
|
|
| MaGiK54 |
Mij gaat het nou niet echt om de lichies, toeters en bellen. Bij mij gaat het juist puur om de muziek. Dit moet goed zijn. De lichies, toeters en bellen zijn een bijsmaak, die sfeerverhogend kan werken.
Als de muziek niet top is, dan kunnen ze de mooiste lasershow ter wereld hebben, maar dan heb ik een butt-avond.
Mijn perfecte avond is dan ook eerst zorgen voor een goeie line-up en dan eens gaan kijken naar het decor en licht.
Bij Sensation kijkt men eerst naar de lichies en dan pas naar de muziek. Dit is dan ook de reden waarom Sensation niet voor mij is weggelegd. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|