return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 
Sensation VS « O »

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

dus DAT zei je :p ==>> ik verstond nie alles precies van wege dat harde geluid (gebeurt me trouwes vaker als mensen me aanspreken)

Oorzaak:

Wij ==>> ABN

JIJ ==>> Mengelin Tukkers :D

Dat botst :stongue:
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Oorzaak:

Wij ==>> ABN

JIJ ==>> Mengelin Tukkers :D

Dat botst :stongue:

grapjas!

niet mengelin, ook geen menglinG, maar 100% tukker!

proud of it too, maar soms lastig (dat niet verstaan gebeurd me trouwes ook in zak hoor, tussen andere tukkers :p , ik ben daardoor wel eens uitgemaakt door duitser (dat versta ik dan wel weer))

trouwens, 1 vraag: is die set nou uitgezonden of niet? want ik zie nergens in de tracklist area een vraag naar de tracklist :D en hier ook niet....

so tell me :)
DjRV
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

grapjas!

niet mengelin, ook geen menglinG, maar 100% tukker!

proud of it too, maar soms lastig (dat niet verstaan gebeurd me trouwes ook in zak hoor, tussen andere tukkers :p , ik ben daardoor wel eens uitgemaakt door duitser (dat versta ik dan wel weer))

trouwens, 1 vraag: is die set nou uitgezonden of niet? want ik zie nergens in de tracklist area een vraag naar de tracklist :D en hier ook niet....

so tell me :)
\

nog niet eerder moeite gehad met jou dialect ..:)
Optimus
jullie konden mijn sjinees toch anders aardig verstaan dacht ik zo...:D:D:D
jploveparade
Kantonees leek het mij, met een vleugje Taiwanees

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland