|
|
| Donna |
Je kan beter zeggen : sommigen houden der niet van;)
t was mijn eerste feest totaaaaaal zonder snoepje weer s,en kan nie anders zeggen dan dat ik t voortaan zo blijf doen;)
Nice 2 meet you btw.
Nu ga ik werken,ciau:) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Donna
Je kan beter zeggen : sommigen houden der niet van;)
|
Inderdaad!! want pillen zijn slecht voor je :eek:
(om Optimus maar ff voor te zijn:D) |
|
|
| Optimus |
Sjinees en ik kwamen erachter dat wij als junior en senior toch nog cute samen konden stampuh,ookal vond ie t raar dat ik geen baard imme keel bij me rimpels had:gsmile: |
bluuuuh, zo overdreven zei ik t ook weer niet:p
2 Alle TA-mensen die ik zaterdag weer gemeet heb : wanneer weer een feesie mensuh?:) |
volgende keer in de «O» ben ik erbij om te springnichten met RV!!:)
Cheers Party TA's,jullie rulen!:)(bruine flesjes ook btw:tongue3 :tongue3 :eyespop: ) |
yeaaahhhhhh:eyespop:
| quote: | Originally posted by tijs08
Inderdaad!! want pillen zijn slecht voor je:eek:
(om Optimus maar ff voor te zijn:D) |
ja wilde ik net zeggen!:happy2: :D ;) :toothless |
|
|
| AlFerox |
*knip*
|
hee Donna je post weer!! :cool: :D :cool: |
|
|
| Donna |
Alleen deze thread Mister;)
En maybe als er weer een feest is waarbij meerdere mensen van dit forum weer een meetinkje willen doen,want ik blijf erbij dat de TA's die zelf ook naar feesten gaan,wat meer ontwikkeld zijn en een beetje weten een gesprek te voeren het zeker wel waard zijn om in sommige threads te reageren;)
Ik zag btw in een ander threadje dat er geflamed werd en niet lief tegen elkaar gedaan werd zonder mijn inbreng!!!!:eyes:
Zou dan toch t barbie-forum wat sommigen zo graag willen zelfs zonder mij niet haalbaar zijn??:p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|