|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
want t was vorige x ook al zo tyfus-druk met sjonnies en anitas :D
|
*teleurgesteld* dus ik mag niet komen van jou?:(
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
(vergeet niet dat het daar 21+ schijnt te zijn)...
|
20+:) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Optimus
*teleurgesteld* dus ik mag niet komen van jou?:(
|
Als je een sjonnie bent: nee :D
als je bamiballen hebt: ja ;) |
|
|
| Optimus |
Als je een sjonnie bent: nee :D
als je bamiballen hebt: ja ;) |
ik ben een sjonnie mét bamiballen:D:D:D |
|
|
| MaGiK54 |
Oproep: gheghegehge als je alleen gaat omdat je nix te doen hebt ga dan a.u.b. niet want t was vorige x ook al zo tyfus-druk met sjonnies en anitas :D
:stongue: :stongue: |
Blijf het jammer vinden dat de « O » nog steeds achtervolgd wordt door het sjonnie en anitasyndroom. :(
In de grote zaal is er voornamelijk partyminded people aanwezig, zeker als Paul van Dyk of een andere topper draait.
Ik beschouw mezelf niet echt als een sjonnie :p
In de kleine zitten ze voornamelijk en daar heb je toch niks te zoeken als Paul van Dyk draait, dus dan heb je er ook geen last van. :stongue: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Blijf het jammer vinden dat de « O » nog steeds achtervolgd wordt door het sjonnie en anitasyndroom. :(
In de grote zaal is er voornamelijk partyminded people aanwezig, zeker als Paul van Dyk of een andere topper draait.
Ik beschouw mezelf niet echt als een sjonnie :p
In de kleine zitten ze voornamelijk en daar heb je toch niks te zoeken als Paul van Dyk draait, dus dan heb je er ook geen last van. :stongue: |
Inderdaad,nooit zo heel veel last van het sjonnie en anita publiek en kom toch redelijk vaak in club eau...tis maar net wat voor mensen je opzoekt :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|