|
|
| ahp2002 |
paul speelde
2x exor vs medusa - moonshine (exor mix part II)
2x klea - tic toc (magik muzik dub)
wel geinig, ken weinig dj's die dat doen, 2 x dezelfde plaat op ene avond
blank & jones - cream, rapid eye - circa forever (r.e. remix), pvd - forbidden fruit, dat soort is toch wel mooi om te horen |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Alle mensen die ik gemeet heb waren top! Was erg gezellie!! Alleen Tin moet eens beter z'n hersens gaan gebruiken :rolleyes: (het rondje Den Haag was leuk 's ochtends :D)
|
ghehehe, ik was een b-tje "afwezig":D:D:D |
|
|
| T.H.C. |
Haha wat een nacht, was toch wel erg geslaagd ondanks dat PvD niet echt mijn stijl is vond ik hem af en toe erg leuk draaien,fred numf vond ik erg goed, sfeertje was ook top, heb alleen het einde niet mee kunnen maken, maar maakte me ook niet zo gek veel uit, hebben in de auto gewoon doorgefeest;)
En Opti dat was idd wel een strakke aktie, wij al een half uur rechts links en daarna gewoon weer langs de <O> rijden:conf: :whip:
Maar al met al toch heel goed vermaakt maar heb binnen niet echt veel TA ers gesproken/gezien, achja daar ging het ook niet om. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by ahp2002
paul speelde
2x exor vs medusa - moonshine (exor mix part II)
2x klea - tic toc (magik muzik dub)
wel geinig, ken weinig dj's die dat doen, 2 x dezelfde plaat op ene avond
blank & jones - cream, rapid eye - circa forever (r.e. remix), pvd - forbidden fruit, dat soort is toch wel mooi om te horen |
hehe cewl is dat ja.. twee keer zelfde nummer.. Sven Vath heeft daar ook handje van... draait zo twee keer zelfde nummer in 40 mins ofzow.. whewhe :crazy: |
|
|
| mgerrits |
Pluspunten:
Paul was echt zeer top.
Party people ook zeer relaxed.
Paul draaide veel nieuw materiaal.
Paul was ubervet.
Fred was ook wel ok.
Minpunten(helaas waren die er ook)
Die sauna extra was niet nodig geweest.
Geluid niet echt top. (Sorry hoor mensen die het geluid zo geweldig vonden maar het was niet echt scherp,wel hard maar niet strak. Geluid hier in de buurt veel beter alleen de dj's heel veel slechter)
Conclusie:
Al met al een zeer geslaagde avond die zeker de moeite waard was.
Ga paul zeker nog wel weer een keer bezoeken.
Groeten aan iedereen die er ook geweest is
JENSER |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|