|
|
| MaGiK54 |
| Ik wilde via deze weg iedereen een super weekend wensen, aangezien de meeste Dutch TA's wel naar een super feessie gaan. Wellicht zie ik een paar van jullie in de « O », degene die ik nie zie, geniet van Paulie en de mensen die naar Sensation of Awakenings gaan have nice time :D :D :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik wilde via deze weg iedereen een super weekend wensen, aangezien de meeste Dutch TA's wel naar een super feessie gaan. Wellicht zie ik een paar van jullie in de « O », degene die ik nie zie, geniet van Paulie en de mensen die naar Sensation of Awakenings gaan have nice time :D :D :D |
Tis nu wel redelijk weer hier, op Awak festival zijn ze lekker aan t stampen:)
Tot vanavond!!(sommigen van jullie dan:)) En de rest, have phun:) |
|
|
| magrec |
haha ik ga dit weekend nix doen :)
lekker sander kleinenberg op 538 luisteren en ik heb nieuwe album van layo en bushwacka gekocht (en nieuwe cd van sander kleinenberg)
dus dat wordt wel ok. :)
Ik kreeg net een sms van little theseus (ik vroeg hoe is het op awake festival????----> antwoord VET!!!! lijkt me duidelijk dus :D)
owja alles sensie gangers ik hoop dat ze er een heleboel gaan weigeren (leeftijd dan want er liepen net in apeldoorn wat gastjes die naar sens gingen nou en die zijn nog geen 16 :eek: :tongue2 hehe maarja iig veel plezier en ik hoop dat het een leuk showtje wordt)
en alle anderen dan ookmaar veel fun in dit toch wel behoorlijk volgeplande weekend met "goede" feestjes. |
|
|
| MaGiK54 |
Kort party report aangezien ik helemaal ed up ben :D
We kwamen na een paar uur indrinken op Kijkduin rond een uur of één binnen in de « O ». Ik was al aardig op weg riching het dronkenschap ;) Fred Nunfffffffff was al bezig met een relaxe progressive set. Eindelijk rond een uur of twee kondigde Paul-T aan dat Paul van Dyk eraan zat te komen. De Eau was te klein toen Paulie op kwam. Hij gooide gelijk de beuk erin :D. Heb in tijde niet zo'n goede set gehoord als wat hij draaide. Rond een uur of half drie dacht ik, ga ff beneden kijken of ik nog wat Ducth TA's kan spotten. Zoals Optie al zei, zoek de kleine sjinees die gek aan t doen is. Helaas waren er aardig wat Sjinese binnen in de Eau. Maar ik heb weer het geluk om de juiste Bami-eter eruit te pikken. En zodoende ff met Opti kennis gemaakt (met veel moeite aangezien hij redelijk doof was geworden door oa Awake en Paulie :D). Zodoende ook gelijk kennis gemaakt met Proxi, Donna (kom pleaze terug op het forum), JP en Pertus (mine worst nightmare, zoals hij zelf zei :D) en nog een stel geloof ik. Errug gezellig allemaal, op naar Tiesto in de Now and Wow zal ik maar zeggen (meeten die hap).
Na een half uur met de Dutch TA's maar weer naar me vrienden terug gekeerd. Nog een uur van Paulie genoten en rond een uur of half 5 naar huis gegaan, omdat me vrienden naar huis gingen :whip:.
Conclusie: heb een topavond gehad en ben blij dat ik al die Dutch TA's heb gezien, was ff gezellie, hoop dat jullie het ook top hebben gehad. En nuuuuuuu slapuuuuuuuuuuuuuh. |
|
|
| jploveparade |
| party report in party report section :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|