return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 
Sensation VS « O »

Miss Proximus
quote:
Originally posted by John
[ontopic] ik ga trouwens 100% zeker niet naar pvd, kweet niet of ik dat al gezegd had.. maar dan zeg ik et nu:S naja ik zie pvd volgende week zaterdag wel:)[/ontopic]

Kleine kans dat je m ZIET ;) je hoort m hopelijk wel :)
Remy D
Ik heb me ook wel vermaakt op feestjes waar geen sfeer meer hing, was zelfs zo een keer dat Marco V nog moest gaan draaien en er nog maar iets van 20 mensen binnen waren. Uiteindelijk stonden we met zijn 3en een uur van zijn (prive)set te genieten. :D

Maar als ik zou moeten kiezen tussen:

Een feest met Supersfeer en mindere muziek of Supermuziek maar mindere sfeer ga ik toch echt voor de Supersfeer.

Want ik kan thuis ook wel een groep vrienden uitnodigen, en dan de nodige bier en pillen tevoorschijn toveren. Hoppa setje van Mido erbij of ISOS 3 aanzetten en ik heb mijn vriendenkring en goeie muziek. Want goeie muziek kan je thuis ook krijgen door topcd's op te zetten of livesets te gaan luisteren. Daar heb je geen dj met locatie voor nodig. Daarom mijn stelling. ;)
Optimus
quote:
Originally posted by Remy D
Want ik kan thuis ook wel een groep vrienden uitnodigen, en dan de nodige bier en pillen tevoorschijn toveren. Hoppa setje van Mido erbij of ISOS 3 aanzetten en ik heb mijn vriendenkring en goeie muziek. Want goeie muziek kan je thuis ook krijgen door topcd's op te zetten of livesets te gaan luisteren. Daar heb je geen dj met locatie voor nodig. Daarom mijn stelling. ;)

wanneer ga je me uitnodigen om bij jou thuis de vloer aan te stampen dan?:D:D:D
Remy D
quote:
Originally posted by Optimus

wanneer ga je me uitnodigen om bij jou thuis de vloer aan te stampen dan?:D:D:D

Wanneer bamiballen en frikandellen hetzelfde smaken. :p:D
Optimus
quote:
Originally posted by Remy D

Wanneer bamiballen en frikandellen hetzelfde smaken. :p:D

ik zal vanavond es ff knutselen met de ingredienten:D:D:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland