return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Livesets Qontact waar ?????

Tovaho
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Zou ik ook wel weten.... Ze zijn er al wel, op FTP maar daar kom je niet zomaar aan. Even geduld en ze zijn op meerdere plaatsen beschikbaar.

Kijk, ik begrijp dat de gegevens niet aan jan en alleman worden gegeven, dat vind ik zelf wel logisch.

Maar waar moet je aan voldoen, voor je ze krijgt?

Ben namelijk nogal erg benieuwd (naar livesets in het algemeen) en zou toch wel erg graag ftp gegevens willen hebben........
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Tovaho

Kijk, ik begrijp dat de gegevens niet aan jan en alleman worden gegeven, dat vind ik zelf wel logisch.

Maar waar moet je aan voldoen, voor je ze krijgt?

Ben namelijk nogal erg benieuwd (naar livesets in het algemeen) en zou toch wel erg graag ftp gegevens willen hebben........

Je moet contactjes hebben in 't wereldje' zeg maar...ik kan je er ook nie zo aan helpen dus...
!_PeTrUs_!
mja ach, kom eerst zelfs eens op zo'n feest kijke!

Setjes suck! Vooral van het verkeerde feest. Ze hadden echt beter A'dam kenne uitzenden dan Eindhoven!
Dr. Kuipers
Ja das echt zonde dat ze niet HMH hebben uitgezonden zeg, stelletje ID&T Radio eikels, waarom Eindhoven???
Maareh maybe hebben ze die setjes wel opgenomen en worden ze deze week ergens uitgezonden....

ME HOPES SO!!!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Ja das echt zonde dat ze niet HMH hebben uitgezonden zeg, stelletje ID&T Radio eikels, waarom Eindhoven???
Maareh maybe hebben ze die setjes wel opgenomen en worden ze deze week ergens uitgezonden....

ME HOPES SO!!!

zou best kunne ja..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland