return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Push 'revived'

Jasperovitsj
Klinkt wel lekker donker zoals Push ten tijde van From Beyond klonk. Dat staat me wel aan :)
Push2005
Klinkt wel ok; alleen is die kick absoluut niet Push-achtig. De donkere sfeer is zeker goed; maar als daar een expliciete vocal in terecht komt dan mogen we het nummer rechtstreeks in de vuilbak kieperen.
Gladius
hahah, misschien is hij het niet gewoon om zoiets te doen, maar kvond het iig wel best lachen. Die movekes zijn idd hilarisch (drinkt van jat koffe... duim omhoog), alsook het feit dat hij even moest gaan peeken voor de naam van z'n eigen project :D. tzulle de zenuwen wel geweest zijn zekers eh.

swat, kvond die melodie wel te pruimen eigenlijk. ben eens benieuwd wat dat gaat geven met ne vocal erop.

quote:
Klinkt wel ok; alleen is die kick absoluut niet Push-achtig

allé jom, ge moet blijven vernieuwen eh, anders geraakt de sound toch uitgemelkt :p
Vishnu
De movekes zijn inderdaad wel grappig, maar dat maakt de clip des te aangenamer om naar te kijken. :p

Nummer klinkt wel veelbelovend, en als het van mij afhangt mag er gerust nog wat atmosferische vulling bij die een aantal nummers van het Electric Eclipse album typeerde.

PS - naast Push en Plastic Boy zou ook Solar Factor gepland staan voor een comeback
Jasperovitsj
Ik wacht al een tijdje vol ongeduld op een sample van de Push remix van Nueva York :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium