return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
[23-02-2008] Trance Energy 2008 - Jaarbeurs Utrecht [NL]

christina
in plaats van als idioten te blijven speculeren over een eventuele bus, zou er misschien iemand devilex kunnen contacteren of gewoon zelf een bus op poten kunnen zetten?

ikzelf pas voor dit event
Gladius
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Toch ben ik nog steeds benieuwd naar de line-up van Club Elite in Illusion, die zal ook een invloed hebben of ik naar TE ga.

is dat hetzelfde weekend of dezelfde dag?
Progrez
Den Devilex zal nog eerder volgend weekend een bus naar de Pulse Factory inleggen, dan volgend jaar één naar de Jaarbeurs.

Mijn gedacht.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Gladius
is dat hetzelfde weekend of dezelfde dag?

valt op dezelfde dag

Als ik trouwens naar TE ga, is er een kans dat ik met de trein ga. Ik ben op zo'n 15 minuten in het station van Weert (NL) en dan is het maar een uur meer.
Push2005
quote:
Originally posted by christina
in plaats van als idioten te blijven speculeren over een eventuele bus, zou er misschien iemand devilex kunnen contacteren of gewoon zelf een bus op poten kunnen zetten? [IMG]

She has a point.

Zet uw naam onder de lijst, dat er toch een idee is hoeveel man er een bus wilt. Ikzelf twijfel nog; maar moest ik gaan en er is per se een bus nodig dan wil ik dat eventueel ook wel organiseren (maar als Devilex of iemand anders het wilt doen, des te beter natuurlijk :p).

Bus request call:

01.
02.
03.
...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium