|
|
| dupondje |
Had id&T mail gezonden over sound in future stage ...
| quote: |
Beste Jean-Louis,
Bedankt voor je mail. Wat betreft het geluid in de Future; daar balen wij ook heel erg van. Halverwege de avond zijn er klachten gekomen vanuit de buurt, en heeft de politie ons opgedragen het aantal decibellen te verminderen. Negeren wij dat, dan lopen we kans dat onze vergunning wordt ingetrokken. En dat betekent, heel simpel, helemaal geen Trance Energy meer. Dat is op zo'n moment dus geen optie. Alleen achteraf kan er en discussie worden gevoerd. Ik hoop dat je verder toch een leuke avond hebt gehad!
Met vriendelijke groet,
Anne van Ketel |
Blijkbaar ed by the cops :( |
|
|
| Config |
Dat is dikke zever!
leg die Future stage dan gewoon niet aan de ingang, wat is dat nu, vorig jaar lag ie wel goed maar hadden ze de zaal te klein gemaakt, dit jaar leggen ze de future vlak naast de entree.. |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by dupondje
Had id&T mail gezonden over sound in future stage ...
Blijkbaar ed by the cops :( |
Doet me wat denken aan Antwerp Is Burning editie -wat was het- 2001? Daar stonden we om 1u ook volledig zonder geluid.
Ik vraag me trouwens af wat de heren Nederlanders verstaan onder 'de buurt' als ge weet dat die tientallen gebouwen die de jaarbeurs groot is niet bewoond worden. |
|
|
| dupondje |
| quote: | Originally posted by Progrez
Doet me wat denken aan Antwerp Is Burning editie -wat was het- 2001? Daar stonden we om 1u ook volledig zonder geluid.
Ik vraag me trouwens af wat de heren Nederlanders verstaan onder 'de buurt' als ge weet dat die tientallen gebouwen die de jaarbeurs groot is niet bewoond worden. |
Der staan daar toch appartementen vrij dicht in de buurt ... nog geen 100 meter vandaan ... Juist als we passeerden deden ze sound checken in een zaal ... Kmoet zeggen, veel zou ge nie slapen :P |
|
|
| Progrez |
| Geef die Hollanders daar elk 3 duvels en ze slapen als rozen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|