return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 
[23-02-2008] Trance Energy 2008 - Jaarbeurs Utrecht [NL]

Push2005
quote:
Originally posted by De Geert
Sander Van Doorn - The Bass

Haja, nu herken ik het. Maar hij had er precies wel een soort van intro mix van gemaakt :)

Toch een leuke plaat!
dupondje
quote:
Originally posted by Config
ik zal later nog wel een reviewke ofzo schrijven, maar toch al onderstrepen dat phynn inderdaad een hele goeie set heeft gedraaid. Had er op dat moment een goeie geluidsinstallatie geweest dan stond het volk wellicht uit de bol te gaan tot ver buiten de future stage. Nu stonden wij dus gewoon vanvoor op de eerste rij aan de rechterkant, vlak voor de speaker, met zo goed als niemand rond ons.. ik vraag me echt af hoe het mogelijk is dat ze erin slagen om 2 jaar op rij de future stage volledig te verkakken

+1

Future Stage vind ik echt beste stage van de avond ... Alleen BAGGER SOUNDSYSTEM :(
Massaaal ID&T spammen voor deftige Future Stage zeker ? :)
Kick die Club Stage :p en geef mij Future Stage maar :)
TOR
quote:
Originally posted by Push2005
Hoogtepunten waren voor mij duidelijk Ferry, Tiësto & Rank 1.

Je hebt nog geen woord gerept over Mark Sherry :D
Komop, vertel!
Push2005
quote:
Originally posted by TOR
Je hebt nog geen woord gerept over Mark Sherry :D
Komop, vertel!

Ik ben maar 5 minuten langsgeweest bij hem :( Was behoorlijk moe. Z'n tracklist zag er eigenlijk wel grappig uit; miss had ik moeten blijven...
BZRK
Die Ultraform was wel nog lachen voor 5 minuten. Wellicht de meest spastische DJ die ik ooit gezien heb :stongue:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium