|
|
| Remofski |
Ok, ik zal hier ook eens mijn mening deponeren. Ik vond het al bij al een zeer geslaagde avond, al vond ik het totaalgevoel van vorig jaar toch ietwat beter.
Ik begon bij Kyau and Albert: een mooi, rustig setje, niet veel op aan te merken. Dan Ferry die het ook zeer goed deed, al draaide hij slechts hier en daar een bekende plaat. Hij blijft toch 1 van de meest getalenteerde DJ's die er zijn. Jammer genoeg moesten we wat vroeger door om Alex MORPH niet te missen.
Door omstandigheden komen we toch een halfuur te laat bij MORPH aan, maar wat ik in dat laatste halfuur hoorde, viel toch dik tegen eigenlijk. Ofwel heeft hij een meesterlijk eerste halfuur gedraaid ofwel is het niet de MORPH die ik gwn ben van zijn internetsets. Jammer, want ik keek wel naar hem uit.
Daarna twijfelden we tussen Nic Chagall en O'Callaghan. Aangezien het 50/50 was bleven we maar bij Chagall. Ik had iets verwacht à la Cosmic Gate of What You Need, maar geen van beide vond ik in zijn set terug. Aangezien niemand hem echt goed vond, zijn we na 20 minuten toch maar naar O'Callaghan gegaan.
Ondanks het feit dat ik hem goed vond draaien, trok dat geluid in die 'tent'/hal/open ruimte op niets en kwam zijn mooie set er niet goed door. Bovendien was het enorm druk omdat iedereen zo dicht mogelijk bij die boxen wou gaan staan om toch maar iets op te vangen. Later op de avond liep ik er nog een aantal keer voorbij en hoorde ik mooie momenten van andere DJ's (waaronder een magistrale Phynn met Gouryella - Ligaya) maar het slechte geluid was echt doodzonde voor zo'n goede DJ's.
Daarna ietsje vroeger naar Tiësto om toch maar een plaatsje te veroveren. Ik ben eerlijkgezegd altijd een beetje sceptisch als het op Tiësto aankomt, maar nu was ik helemaal verrast: een mooie intro en een prachtige set, met als persoonlijk hoogtepunt Saltwater - The Legacy (Alphazone mix). Dat is het echte trancegevoel van weleer - waarbij je het gevoel krijgt dat je uit je vel gaat barsten.
Na een bevredigende 2,5 uur gingen we dan naar Rank 1, samen met Tiësto toch wel de beste van de avond. Ze draaiden veel clichéplaten, maar daar hou ik net van, dus na een Superstring, een Airwave en een Pulverturm was ik helemaal verzadigd. De avond kon niet meer stuk dacht, dus op naar de Main met Mark Sherry voor - ongetwijfeld - een meesterlijke afsluiter.
Voorts: WAT EEN ONGELOOFELIJKE BAGGERSET WAS ME DAT. Mark Sherry is nu officieel afgezakt in de catacomben van mijn respect en speelde de hele zaal leeg. Wat er overbleef, had niet eens meer zin om te dansen. Ik stel voor dat Sherry onmiddellijk gekruisigd wordt, want hij heeft een enorme domper op mijn feestvreugde gedropt. God, als ik dat vergelijk met Johan Gielen als afsluiter vorig jaar... Maar goed, ik ga ervan uit dat hij ondertussen gelyncht is en het zou niet eerlijk zijn om de rest van TE negatief te beoordelen ten behoeve van hem.
Het was dik in orde, drank was te duur, maar eten was dan weer relatief goedkoop. Op de 1 of andere manier ben ik zelfs met 10 euro rondgekomen. Ik ben er volgend jaar weer bij - er tenminste vanuit gaande dat het techtrance-spook niet meer zijn schaduw over het event laat vallen en dat Mark Sherry minstens 100 km uit de buurt van Utrecht blijft. |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kent er iemand de eerste plaat die Sander van Doorn speelde ? |
Sander Van Doorn - The Bass
ikzelf kreeg vooral kippevel bij Tiësto:
04. First State - Sierra Nevada
05. Artic Quest - Meltdown
:crazy: :eyes: :crazy: |
|
|
| Config |
| ik zal later nog wel een reviewke ofzo schrijven, maar toch al onderstrepen dat phynn inderdaad een hele goeie set heeft gedraaid. Had er op dat moment een goeie geluidsinstallatie geweest dan stond het volk wellicht uit de bol te gaan tot ver buiten de future stage. Nu stonden wij dus gewoon vanvoor op de eerste rij aan de rechterkant, vlak voor de speaker, met zo goed als niemand rond ons.. ik vraag me echt af hoe het mogelijk is dat ze erin slagen om 2 jaar op rij de future stage volledig te verkakken |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|