|
|
| Magistrate |
korte review:
Jochen Miller : heel goed, kunnari !
Ferry Corsten : hoewel ik er maar 2 platen van kende vond ik zen set wel goed, veel ambiance ook
Marco V : in tegenstelling tot andere keren vond ik hem wel goed, kon geen kwaad om es iets anders dan trance te horen
Tiësto : Superset, zelf heel enthousiast, naar einde toe mss iets eentonig, maar dat werd goedgemaakt door zen unieke manier van mixen en de uitbundige sfeer, energy van begin tot einde !
Rank 1 : laatste halfuurtje gehoord, paste goed op TE, maar ik was al te moe op dat moment en bass vond ik niet al te zuiver..
geslaagde avond, hoewel ik meer had verwacht van Luc. De busreis was ook meer dan geslaagd! |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
die laatste vond ik ook een rare afsluiter, maar toch gaf het een 'wow'-moment. |
Muranyi is echt wel een afsluiter, daar niet van, tis eerder de combinatie van die 3 platen en het feit dat ie rise up draaide waar ik op doelde :) |
|
|
| jeronimo_jd |
| ja, nu ge het zegt:) Maar tot voor gistere herinnerde ik Muryani als zo'n rustig plaatje, maar egl zit daar echt wel een vette climax in! |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by Real
Nic Chagall
03. Nic Changall - Monday Bar
Rank 1
01. First State feat. Elliot Johns - Your Own Way (Remix)
02. ID
03. Cliff Coenraad & Thomas Hagenbeek - Filthy Ripper
04. Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary (Rafaël Frost Remix)
05. Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
06. Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Remix)
07. Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
08. Niels van Gogh - Pulverturm
09. Rank 1 - Airwave
10. Cosmic Gate - Analog Feel (Rank 1 Remix)
11. Dubfire - Roadkill
|
Volgens mij heeft Nic Chagall die Monday Bar niet gedraaid hoor, of toch zeker niet als 3e plaat (mss als afsluiter, die heb ik net gemist)
en Rank 1 sloot af met Sied Van Riel - Sigh [Leon Bolier Remix] :crazy:
ge zag de Piet zo echt vragen aan de Joop van:""Heeft de Sied daarjuist deze al gespeeld?" :p |
|
|
| De Geert |
een geslaagde avond, niet meer, niet minder... :)
Begonnen bij Sied Van Riel, die ik in de toekomst toch graag eens een volledige (en lange) set zou willen bezig zien! Ondertussen ook eens een wandelingetje gedaan, en wat is die Main Hall groot :eyes:
Het feest begon dan echt met Arnej - They Always Come Back :eyespop:
terecht ook 2 keer gehoord die avond (ik denk ook bij Joop)
dan Jochen Miller, die was deftig, maar niet speciaal... Daarna Ferry in de main, was aangenaam en leuk met de 2 klassiekers en iets minder bekend werk (voor mij dan toch), zeer strak gemixed maar wel vrij uitgerekt wat het tempo er soms een beetje uithaalde bij mij...maar wel de beste Ferry die ik tot nu toe gezien heb!
Daarna er bijna 20min over gedaan om weer naar High Contrast te geraken om dus enkel nog de laatste plaat van Alex M.O.R.P.H. te horen en bijna volledig Nic Chagall mee te pikken. Het geluid vond ik er zeker wel ok, enkel de sfeer was soms wat minder...
Dan opnieuw Main voor Tijs, en wat een zalig setje! Ik heb van het eerste uur met volle teugen genoten, daarna toch eens naar Airbase gaan kijken op de Future Stage, aangezien ik die echt eens bezig wou zien... Maar dat noem ik geen stage meer, dat heb ik hier aan mijn draaitafels op mijn zolderkamer ook staan! :rolleyes: Zo kwamen tracks als Airbase - Escape tot mijn grote stijr niet tot hun recht (wat ze wel verdienen natuurlijk) :confused: Zet dat op de Main en ik wordt gek!
Dus weer naar Tiësto (uiteindelijk maar 40min gemist) en nog een heerlijk afsluitende 45min meegemaakt. En weer vertrokken naar High Contrast voor Rank 1... Ik vond hem minder dan op Tomorrowland, er was in het begin wat minder sfeer en ik vond dat je dat ook merkte in zijn platenkeuze: hij zocht echt in de eerste 5 à 6 platen naar wat het publiek wou... Uiteindelijk dan toch gevonden en het laatste half uur was ferm (Sigh live :crazy: )
Dan afgesloten met een deeltje Joop en een deeltje Mark Sherry. Beiden brachten nog een paar leuke plaatjes, maar het einde van Mark Sherry was te plat naar mijn mening, en aangezien de beentjes moe begonnen te worden het op tijd voor bekeken gehouden...
Een geslaagde editie dus, met voornamelijk gemiddeld goede sets en een uitmuntende Tiësto. Persoonlijk vond ik de aankleding op de High Contrast Stage wat pover, om over de Future maar te zwijgen... De main was wel deftig, maarja we worden mss wat te verwend met oa Tiësto's Elements Of Life als referentie... ;)
Op naar Tomorrowland! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|