|
|
| FCB_Fanatic |
hier is het ook bijna tijd om te vertrekken :D
eerst nog iets gaan eten en dan eens naar Weert gaan waar onze bus om half 8 vertrekt :) |
|
|
| MikeVee |
| Hapje eten, douche nemen, wat tv kijken en over anderhalf uur ook eens vertrekken :D |
|
|
| MikeVee |
Bon, wakker.
Dan als eerste maar een mening geven.
Vlot Binnen en naar Kyau & Albert, viel wel mee,
Gevolgd door een goede set van Ferry Corsten :crazy:
en dan naar de High contrast zaal voor Alex Morph :crazy: .
Dan terug naar de main voor Marco V, die een vreemde set speelde met een paar platen die er absoluut niet in paste.
Dan begon het enorm druk te worden omdat Tiesto eraan kwam en na een geweldige intro :D gaf die een leuke set weg.
Hierna terug gegaan naar de HC zaal voor nog wat plaatjes van Ernesto vs Bastian en het begin van Rank 1 om het dan al voor bekeken te houden.
Het geluid in de HC zaal trol op geen zak (stond waarschijnlijk zo stil omdat de poort ter afkoeling openstond) maar het maakte het niet aangenaam om er lang te blijven. Geluid in de future zaal was men vergeten te plaatsen. Weeral slechte cola en namaak redbull :whip: en bars die om 3 uur al verschillende dranken niet meer hadden.
Het was jaren geleden dat er zoveel mensen me om drugs zijn komen vragen.
Grappig: zatte engelsman die me in de HC zaal de weg naar die zaal kwam vragen en niet wou geloven dat hij er instond en maar bleef vragen voor de weg ernaartoe :haha:
Conclusie: Zeker niet slecht , maar algemeen gezien misschien wel de minste van alle TE die ik al gezocht heb (en dat zijn er veel).
Beste sets die ik gehoord heb: Ferry Corsten en Alex Morph. |
|
|
| FenixStyle |
Mijn beste Trance Energy tot nu toe!
Waren voor 21u al daar, maar door het aanschuiven was het toch al bijna half tien toen we in de HC-stage arriveerden waar Sied Van Riel al bezig was. Het was niet lang, maar wat ik van hem gehoord heb klonk goed dus ik hoop hem een andere keer eens langer aan het werk te kunnen zien. Iets voor tien vertrokken we dan maar richting Main.
Kyau & Albert: Ondanks dat ik ze al lang eens live wou zien, vielen ze toch wat tegen. Al zaten er wel plaar leuke platen in hun set.
Ferry Corsten: Zalige set van Ferry! De vorige keer dat ik hem zag, kon hij me niet zo bekoren. Maar gisteren heb ik echt genoten, en zeker toen hij Out Of The Blue en Gouryella draaide. :crazy:
Marco V: Had gehoopt dat hij nog eens een ouderwetse tranceset zou draaien, maar afgaand op de eerste nummers leek dat niet te gaan gebeuren. Dan maar eventjes kijkje gaan nemen bij JOC in de Futurestage. Sfeer was er wel goed, maar het geluid was er o zo slecht. Na kwartiertje dan maar teruggekeerd naar de main (kwestie van fatsoenlijk plaats te hebben bij Tiesto) waar we nog enkele leuke platen hoorden in Marco V's set (False Light, Murani.. :cool: )
Tiësto: Ik had zo'n vermoeden dat Tiësto wel eens een memorabele set zou gaan draaien, en ja hoor dat deed hij! SCHITTERENDE SET!!!! Zowel rustiger als stevig werk, eigen materiaal en nieuwe onbekendere platen, en natuurlijk een deel classics. Bij voorsprong de beste set van hem die ik tot nu toe heb meegemaakt!
Enkele hoogtepunten waren voor mij:
Push - Universal Nation (de hele zaal die al meteen los ging)
Alex Kunari - Lifter
Tiesto - Nyana (T4L Remix) :eyespop:
Saltwater - The Legacy :crazy: :eyes:
Armani & Ghost - Airport: Was wel eens vetjes om hem zo totaal onverwachts live te horen.. :cool:
...
Had wel de indruk dat een groot deel van het publiek niet zo fel geboeid was door z'n set, want veel sfeer was er niet, en na een half uur was er ook plots al véél meer ruimte.
Na Tiësto werd het tijd om eventjes te gaan chillen. Een broodje frikandel besteld dat totaal niet te vreten was.. Maarja bon, in feite was er gewoonweg niéts lekker gisteren, op het water na..:p
Daarna nog de laatste 20min van Rank1 meegepikt. En dat was blijkbaar het beste deel van hun set, want hebben nog Fly Away, Pulverturm, Analog Feel en Road Kill kunnen horen.
Om 6u dan maar terug richting main gegaan om af te sluiten met Mark Sherry. Over het algemeen kon hij me niet echt boeien, totdat hij echter Praiseworthy Tunes, Chemical Brothers en Platinum draaide..
Nog enkele opmerkingen:
- Het partyvolk in Nederland blijft toch iets speciaals. Koppels die evenoud zijn als mijn ouders, maar er bijlopen alsof ze 16 zijn.. En daarbij vertonen ze dan ook nog eens een zeer irritant gedrag. :nervous:
- Ik heb geen ene keer de anthem voorbij horen komen in een set, toch ook groot verschil met vorige jaren..
- Drankbonnen die blijkbaar duurder zijn geworden (al ben ik er toch in geslaagd om met 20 euro toe te komen)
- Decor dat ik toch wat spectaculairder had verwacht..
- Leuke "intro's" op de main dit jaar.
- Uiteindelijk toch geen 'special acts' of 'surprises' omwille van de 15e editie? |
|
|
| dupondje |
Kvond het vandejaar iets minder dan vorig jaar ... Maar het was al bij al zeker nie slecht :)
Cola was wel redelijk te zuipen vinnek ? En die broodjes ? Ahja, t'is op z'n hollands zeker :) Twas eten :D ge moet ook geen 3 sterren eten verwachten é :) en 2,5eur voor zo broodje kroket ;) is toch niet echt superduur.
Enige wat mij echt tegen zat was Future Stage ... IK vind dit de BESTE stage van allemaal (kwa dj's), lekkere vernieuwende sound, uplifting/melodic trance ... goed om helemaal te zweven ... Maar dat geluid ? Kon daar nu echt geen beter geluid geplaatst worden ? Die dj's daar verdienen echt beter! Phynn was gewoon lekker :) Je zag hem zelf genieten van z'n setje :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|