return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
[23-02-2008] Trance Energy 2008 - Jaarbeurs Utrecht [NL]

Remofski
Real, innige deelneming alvast. Ik vind het heel jammer voor je.

Mocht je je ticket nog kwijt willen, ben ik wel bereid om het over te nemen aangezien jij toch niet zo ver van mij woont, wel? Bespaart je alleszins de moeite om het last minute nog op het internet te moeten zetten.

Spreken we iets af? Want het begint wel stilletjes te dringen en El Shorty laat niets meer weten.
christina
quote:
Originally posted by Remofski

Mocht je je ticket nog kwijt willen, ben ik wel bereid om het over te nemen aangezien jij toch niet zo ver van mij woont, wel? Bespaart je alleszins de moeite om het last minute nog op het internet te moeten zetten.

Spreken we iets af? Want het begint wel stilletjes te dringen en El Shorty laat niets meer weten.

hij begint te vrezen, wat niet wil zeggen "IK VERKOOP MIJN TICKET";)
Push2005
quote:
Originally posted by Remofski

In het geval dat hij niet gaat moet je je maar tot mij richten, want ik heb zijn ticket ;)
Ik kan het dus zonder moeite meenemen.

Maar we zullen hopen dat de kristof sterk genoeg is om mee te geraken :p
Real
Als ik een kleine kater buiten beschouwing laat, ben ik op dit moment terug kerngezond. Het ziet er weer iets beter uit voor TE!
Remofski
Christina, moeit uweige is ni. :)

En godver, had ik net een ticket beloofd aan iemand en dan antwoordt er ineens niemand meer. Tzijn lappen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium