return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
[23-02-2008] Trance Energy 2008 - Jaarbeurs Utrecht [NL]

Push2005
quote:
Originally posted by Devilex
Ik moest vragen of het aan de voorkant of achterkant van het station is.

In Brugge valt het nog te zien; alles ligt daar opengebroken :p
Ik ging nog een mail krijgen met de verdere afspreking dusja. Donderdag of vrijdag komt alles wel online.

Berchem zal gewoon de voorkant zijn.
Remofski
Willen al degenen die nog kaartjes over hadden hun PM eens checken?
Push2005
Finale regeling bus:

Opstappen station Brugge: 17u
Omdat het station opengebroken ligt zullen we in groep verzamelen aan de voorkant van het station, dus gewoon het stationsplein, en naar de bus wandelen. Da's maar 100 meter hoor.
Maak dus dat je ten laatste tegen 17u op het plein staat. Alles zal dan zichzelf wel uitwijzen.

Opstappen station Antwerpen-Berchem: +/- 18u30
Maak dat je tegen 18u30 zeker aan de voorkant van het station staat. Daar zal het sowieso wel opvallen als de bus toekomt. Er staat +/- omdat we natuurlijk niet exact kunnen voorzien of er oponthoud zal zijn of niet. Het zal wel niet teveel afwijken.

Ik zal een namenlijst meehebben om te controleren of iedereen er wel is.

Als je vragen hebt op het moment zelf of moest je enkele minuten vertraging hebben; bel me dan op mijn gsm: 0472/xx.xx.xx

De terugreis is voorzien rond 07u30. Keer dus na het einde van het event zo snel mogelijk terug naar de parking.

Ik zal PM's versturen zodat iedereen deze post ziet. Als je nog vragen hebt stuur dan een bericht terug.

Tot zaterdag!
Push2005
Ah btw, der gaat geen zuip zijn op de bus omdat het budget dat niet meer toelaat :p :(

Ik weet eigenlijk ook niet of er drank zal verkocht worden op de bus (ik vermoed van niet) dus als je wil drinken moet je het zelf in een rugzak meepakken.
Real
Wat is de voorkant van Berchem? :p

edit: ik neem aan dat jassen e.d. achtergelaten kunnen worden in de bus?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium