return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
[23-02-2008] Trance Energy 2008 - Jaarbeurs Utrecht [NL]

FenixStyle
quote:
Een nieuwe editie van 's werelds grootste en meest toonaangevende trance-evenement: Trance Energy. Deze bijzondere 15e jubileumeditie vindt plaats op zaterdag 23 februari in de Jaarbeurs in Utrecht.

In de negen jaar sinds de eerste editie van 1999 (Beursgebouw in Eindhoven met onder andere Tiesto en Marco V) is Trance Energy uitgegroeid tot een prestigieus internationaal evenement, dat publiek uit de hele wereld trekt. Alle toonaangevende namen stonden in de afgelopen jaren al een keer op Trance Energy - naast Tiesto ook Ferry Corsten, Marcel Woods, Johan Gielen, Armin van Buuren, Rank1, Cosmic Gate, Judge Jules en vele anderen.

Trance Energy 2007 was in elk opzicht een groot succes, met dertigduizend bezoekers in een uitverkochte Jaarbeurs, een uitgelaten sfeer in alle vier area's en dj-sets van onder andere de Engelse superster Paul Oakenfold.

Voor 2008 heeft Trance Energy ook weer een paar mooie verrassingen in petto. De jubileumeditie biedt opnieuw muziek op vier podia: Main-, Club-, Future- en High Contrast stage. Op deze stages wordt voortgebouwd op de traditie van de afgelopen jaren met naast de grote namen ook een aantal bijzondere nieuwkomers, die de lijn voor de toekomst uitzetten – zoals dat vorig jaar gebeurde op de 'Future'-stage.

Verwacht dit jaar in ieder geval nog meer muziek en nog meer spektakel op deze extra feestelijke 15e Trance Energy.

De kaartverkoop gaat op zaterdag 24 november van start. Tickets kosten € 38,- en zijn verkrijgbaar via TicketOnline.nl, alle Ticketbox outlets, Free Record Shop en de bekende voorverkoopadressen. Kaarten zijn ook te reserveren via telefoonnummer 0900-300 6000 (45 cpm).

Meer info vind je binnenkort op www.trance-energy.nl

TRANCE ENERGY 2008 - Zaterdag 23 februari 2008 - Jaarbeurs Utrecht

Tickets (vanaf 24 november): €38
http://webshop.ticketonline.nl/show...718735e6ea.html

LINE-UP:

Menno de Jong (bevestigd op z'n website)
Alex MORPH (bevestigd op z'n website)
Marco V (niet bevestigd)
Tiesto (sterke geruchten)
Paul van Dyk (sterke geruchten)
Marcel Woods (bevestigd op z'n website)
Jochen Miller (bevestigd op ander forum)
FenixStyle
Ben eens benieuwd wat we mogen verwachten van TE 2008. De editie van vorig jaar vond ik niet zo heel schitterend, dus ze zullen met een zeer sterke line-up moeten afkomen om mij tot Utrecht lokken. (zeker aangezien diezelfde avond er ook een nieuwe editie van Club Elite Night in Illusion plaatsvindt..)

Er doen geruchten de ronde dat Tiësto en Paul Van Dyk op de line-up staan. Aangezien het de 15e editie is, zou het natuurlijk wel eens goed kunnen dat ID&T groots wil uitpakken..

Zowiezo zullen het vooral de namen in de Future, Club en HC-stage zijn waarvoor ik zou gaan. In de mainhall werden vorig jaar toch maar "standaard-setjes" gedraaid, en veel sfeer viel er daar ook niet te bespeuren..
Config
Als Tiesto komt ga ik zeker :)
Push2005
quote:
Originally posted by FenixStyle
Er doen geruchten de ronde dat Tiësto en Paul Van Dyk op de line-up staan. Aangezien het de 15e editie is, zou het natuurlijk wel eens goed kunnen dat ID&T groots wil uitpakken..

Tiesto is bevestigd. Paul Van Dyk weet ik niet...

Als er nog een paar leuke namen bijkomen ga ik ook :)
MikeVee
Naar goede gewoonte aanwezig :)
Op de line-up wacht ik niet, volgende week kaartje bestellen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium