return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Favoriete Upcoming/Talented DJs

Gladius
haha Leon Bolier & Jonas Steur, net twee artiesten wiens producties mij vandaag allesbehalve aan trance doen denken. allé, noem dan eens wat recente 'originele' werken van deze artiesten op, ik ben razendbenieuwd. ('Poseidon' uitgezonderd, die is al iets ouder)
jeronimo_jd
quote:
Originally posted by Push2005
lol; Vast Vision

De definitie wat trance NIET meer moet zijn

ok; de rest van hun producties trekken misschien op niet veel maar voor Summer Blush verdienen ze toch een pluim.
En Jonas Steur die'n zen laatste cd vond ik eigenlijk gewoon belachelijk:p
Config
De vraag is natuurlijk: Moeten die producties u aan trance laten denken?
In mijn geval zeker niet, en dan komen die 2 zeker terug in beeld ja. Trouwens Leon Bolier & Jonas Steur bewijzen nu zelfs via een collab dat ze nog trancy uit de hoek kunnen komen.
Gladius
het probleem is dat push denk dat zijn definitie van trance blijkbaar de enige juiste is
Push2005
quote:
Originally posted by Gladius
het probleem is dat push denk dat zijn definitie van trance blijkbaar de enige juiste is

Moet ik achter elke zin "IMO" typen om je minder aangevallen te laten voelen ofzo :rolleyes:. Vanzelfsprekend gaat het om een mening :)

Ik zei verder dat Steur & Bolier origineel uit de hoek durven komen; dat wil niet zeggen dat de tracks daarom goed zijn.

Laat me het anders stellen: Waarom ik de meeste artiesten uit die eerste post tegenwoordig zo belachelijk vind is omdat ze terugvallen op dezelfe formules. Elke Aly & Fila en Sean Tyas plaat is een kopie van de vorige in termen van structuur; en dikwijls qua sounds ook.

Leon Bolier bvb durft dat te doorbreken. Die is niet gesigned bij één label; bewijst zich in diverse stijlen enz.
Uiteraard slaat hij ook dikwijls de bal mis; veel van zijn tracks uit 2006 bvb vind ik geweldige bagger. Maar wat hij de laatste maanden uitbrengt onderscheid zich tenminste eens van die standaard trance waar je de hele dagen mee rond de oren wordt geslagen.

Onder "upcoming talent" versta ik dan ook producers/dj's die tenminste eens wat anders durven proberen. Jij haalde daar Vast Vision aan en dat zijn in mijn ogen marionetten van het standaard ASOT-trancegedoe. Ik vind het dan in zekere zin ook entertainend als dat momenteel jouw huidige favorieten zijn. Het is natuurlijk je goed recht; maar evenzeer het mijne om in vraag te stellen waarom dat net zo is.

Het is een discussieforum after all :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium