|
|
| RagingEskimo |
Vad för lur skulle ni känna vara värt att lägga surt förvärvade slantar på?
Går som bäst i tankar på att köpa nya och suktar (förstås) efter mdrv700 (eller 900 numer kanske iofs), men känner att dessa trots prisraset ligger aningens för högt? Samt när Sennheiser känns estetiskt klumpiga...? :conf:
Användningsområden blir väl mest för eget bruk till div bärbart och dator/stereo. |
|
|
| Dj_ExOn |
Dessa har jag som bärbara..
Klassiker med attans bra bas återgivning!! Diskanten är det inte heller något fel på.. |
|
|
| Vitryss |
Eftersom jag är mycket coolare och annorlunda än alla andra i den grå massan har jag såna här: ;)
Koss Ear Plugs |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by RagingEskimo
Vad för lur skulle ni känna vara värt att lägga surt förvärvade slantar på?
Går som bäst i tankar på att köpa nya och suktar (förstås) efter mdrv700 (eller 900 numer kanske iofs), men känner att dessa trots prisraset ligger aningens för högt? Samt när Sennheiser känns estetiskt klumpiga...? :conf:
Användningsområden blir väl mest för eget bruk till div bärbart och dator/stereo. |
Sennheiser kanske inte är så estetiska, men återger oftast den verkliga ljudbilden. Så ska du även göra lite egen musik, kan dessa vara ett bra val...
Greetz
NordLight |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|