return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Wie gaat er allemaal naar ADE Armada Night?

Kelly*
Twas idd absoluut geen slecht feestje.
Waren er beetje later... hebben Matthew Dekay, Armin van Buuren en Markus Schulz gehoord. Armin vondek echt goed. Dikke sfeer!

Absoluut geen idee waar ge fotos kunt vinden. Ik moest er normaal maken maar camera heeft nieuwe lens nodig :(
Gevork
quote:
Originally posted by Kelly*
Twas idd absoluut geen slecht feestje.
Waren er beetje later... hebben Matthew Dekay, Armin van Buuren en Markus Schulz gehoord. Armin vondek echt goed. Dikke sfeer!

Absoluut geen idee waar ge fotos kunt vinden. Ik moest er normaal maken maar camera heeft nieuwe lens nodig :(

Hoe was Matthew?
:cool:
TranceGenetic
Die eerste Deejays waren ook wel goe. Een paar vette house liekes.
Mathew begon maar zwakskes en brak eigelijk meteen een beetje af wa de vorige deejays opgebouwd hadden vond ik, maar dat heeft hij na een tijdje ruimschoots goedgemaakt! Eigelijk had ik verwacht dat Matthew ook een beetje meer trance ging draaie, maar niet veel van gehoord. Wat hij dan wel speelde waren onbekende voor mij, maar zoals gezegd na een tijdje zaten daar echt wel bommekes tussen.

En dan kwam Armin op. Hij begon al direct met Big Sky en samen met de laserkes, was dit wel een kippevel moment :tongue2 . Wel een beetje TE druk bij Armin. Maar hij was zoals altijd wel bangelijk.

Bij Markus Schulz was er weer terug meer plaats, maar ik vond dat hij niet veel moest onderdoen voor Armin, goede afsluiter.

Spijtig van die lens, Kelly.
EDIT: op youtube staan filmpjes: hier Big sky
Op een gegeven moment ging er iemand met een camera door het publiek. Enig idee voor wat dat was ofzo?
Gladius
quote:
Originally posted by TranceGenetic

EDIT: op youtube staan filmpjes: hier Big sky

lol @ dansende grieten.
zag er wel ambiance uit precies. zijn er tracklists online?
Real
Kvind die Big Sky een afschuwelijk cheesy plaatje eerlijk gezegd. :nervous:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium