return to tranceaddict

Söker Minimal mixar

Johan (DJ Irish)
Hej,

När som helst så blir äntligen min nya Minimal Channel på Di.fm klar för start. Därför tänkte jag ta chansen och meddela att jag söker mixar som är sprängfyllda med minimalistiska ljud. House eller Techno det kvittar. It's all good :)

Så om några här känner sig lockade att göra några sådana mixar så säg till så kan ni få lite schysst exponering :)
Laszlo
quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Hej,

När som helst så blir äntligen min nya Minimal Channel på Di.fm klar för start. Därför tänkte jag ta chansen och meddela att jag söker mixar som är sprängfyllda med minimalistiska ljud. House eller Techno det kvittar. It's all good :)

Så om några här känner sig lockade att göra några sådana mixar så säg till så kan ni få lite schysst exponering :)

Har en massa nytt material så jag bidrar gärna med en renondlad mnmlmix =) När drar det igång?
Johan (DJ Irish)
Gött! Du är mer än välkommen med en mix.

Servern är installerad och allt material är överfört jag tror att just nu väntar vi tills de andra 5 nya kanalerna blir färdiga innan vi startar den. Jag tror att det är max 2 veckor bort eller så.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden