|
[17-11-2007] Luminosity presents Phynn & Friends - Club Poema, Utrecht (NL)
|
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
vorige week duidelijk niet naar Trancesession geweest, het was idd gevarieerder dan een hele avond trance, maar zeker niet boeiender :( |
Trancefusion :p Ik vond het zeker niet slecht. Die set van MIKE was een van de beste die ik van hem gehoord heb de laatste tijd. Lekker neotrancy begin, beetje progressive, en afsluiten met een laatste uurke trance: was dik in orde :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Trancefusion :p Ik vond het zeker niet slecht. Die set van MIKE was een van de beste die ik van hem gehoord heb de laatste tijd. Lekker neotrancy begin, beetje progressive, en afsluiten met een laatste uurke trance: was dik in orde :) |
vooral de eerste uren konden mij niet boeien (zoals ik al eerder heb gezegd). De eerste dj heeft een aantal leuke platen gedraaid, maar daar bleef het bij. Michael Forzza vond ik de zwakste dj van de avond, qua platenselectie dan toch. Kon mij echt niet boeien. Draaide verschillende platen met een goeie build-up, maar dat eindigde dan in een gekletter van geluid dat op totaal niks trok. Het moet voor mij absoluut geen trance zijn, maar in de tracks die hij draaide zat absoluut NIKS ... Het eerste uur van M.I.K.E. kon mij daarna ook niet echt bijzonder boeien, het is pas daarna dat het beter werd.
en de beste set die ik recentelijk van MIKE nog heb gehoord, is die van op Illusion 19, meer dan een jaar geleden :) |
|
|
| MindP |
| Overigens, het is mijn verjaardag de 19de dus mensen zonder cadeau'tje komen er niet in!:toocool: :tongue2 |
|
|
| Loraine |
Schooier! :tongue2
Daar kun je de Vlamingen echt niet mee lokken heur :o
Zal je ze toch echt een Juupke aan moeten bieden hihi |
|
|
| MindP |
Yesterday played by the NR 1 DJ of the world as tune of the week in A State of Trance: Galen Behr vs Hydroid - Shift of the Ages !
See Galen Behr 17 November live @ Luminosity :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|