return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
[17-11-2007] Luminosity presents Phynn & Friends - Club Poema, Utrecht (NL)

TOR
quote:
Originally posted by Gladius
heb nochtans heel veel zin in een TRANCE party

Die tijd is voorbij en ik kan die evolutie alleen maar positief noemen. Avonden zijn een stuk gevarieerder en boeiender nu.

Thumbs up voor Leon ook, die telkens origineel uit de hoek komt en verschillende genres combineert.
Further Instructions = :crazy:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by TOR
Die tijd is voorbij en ik kan die evolutie alleen maar positief noemen. Avonden zijn een stuk gevarieerder en boeiender nu.

vorige week duidelijk niet naar Trancesession geweest, het was idd gevarieerder dan een hele avond trance, maar zeker niet boeiender :(
Gladius
quote:
Originally posted by LeonB
heb net weer een echte trancer af ;) Ga je binnenkort wel horen schat ik.

lekker, kijk er naar uit!

quote:
Originally posted by TOR

ik ga nog maar heel af en toe naar een trance evenement, maar wat ik de laatste tijd hoorde was iig niet naar m'n zin. Er zijn inderdaad enkele producers -Gareth Emery komt meteen bij me op- die geslaagd andere genres in hun sound mengen, maar het merendeel van de dj's die voordien enkel trance draaiden draaien nu vaak te hard voor mij. En dat vind ik juist spijtig, dat events zoals Trance Energy nog amper iets met trance te maken hebben, en je heel de avond tevergeefs ligt te hopen op enkele ECHTE tranceplaten.
Push2005
quote:
Originally posted by Gladius
hopen op enkele ECHTE tranceplaten.

Bijna niemand maakt ze nog; dus kunnen ze ook niet gedraaid worden... Jammer maar helaas :)
Gladius
quote:
Originally posted by Push2005
Bijna niemand maakt ze nog; dus kunnen ze ook niet gedraaid worden... Jammer maar helaas :)

Ze worden bijna niet gedraaid, maar ze zijn er nog imo =)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium