return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Mix för nedladdning - 72 minuter

King of Clubs
quote:
Originally posted by x-dream

Det är bara att börja igen....:D :D

Jaa, det är det enda alternativet som jag ser det :D :D Stockholm skriker efter en grym trance DJ..
Men det är väl klart.. Har man fru, jobb och så, så är det väl kanske inte så lätt...

Gildas var "före min tid" om man säger så, men jag vet vad det var... och pascha på ibiza och massa ställen... imponerande!
NordLight
quote:
Originally posted by King of Clubs

Jaa, det är det enda alternativet som jag ser det :D :D Stockholm skriker efter en grym trance DJ..
Men det är väl klart.. Har man fru, jobb och så, så är det väl kanske inte så lätt...

Det kommer säkert nån spelning framöver. Jag lovar att posta det här. Men det finns många nya duktiga dj's här & i resten av landet. Min tid känns liksom lite över...

Greetz
NordLight
:eek:
(Glad över all nice feedback.)
Ravesquad
quote:
Originally posted by NordLight

Thanx alot!

Jag får se när det blir nästa gång. Jag lovar att meddela dig här!
:D :D :D

NordLight

mig me:)
spoider
najs najs ska bli spännande att lyssna på jag bara älskar mixar :))
reveal
quote:
Originally posted by NordLight

Jag spelade på många olika fester & ställen (Gilda m.m) här i Stockholm, men även en hel del i Gbg. Jag har spelat väldigt mycket i Schweiz, lite i Tyskland, Portugal och även en gång på Ibiza (Pacha).

Greetz
NordLight

att sluta efter att ha lirat på de ställena är för mig inte förståeligt.... lirar du på ibiza.... va fan slutar du för??

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden