|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Pjox
Säker att du inte vill byta? 90 spän och... ha tråkigt och bytablöjor? Va känner du dig inte sugen? ;)
För övrigt måste jag ta mig till någon fest... Var hundra år sen sist. Något man bör gå på?
Ni som ska på kryssen får ha det så himmla kul =) |
av någon anledning så känner jag mig inte lockad alls. Förstår inte riktigt varför men...nej helt enkelt ;)
känns inte som det är några dunderfester på gång nu närmsta månaden. Vet inte hur nyår ser ut men å andr asidan har jag inte orkat hålla koll heller iom att jag är utomlands då :D |
|
|
| Pjox |
Sista OT inlägget från min sida.
| quote: | Originally posted by Vizay
känns inte som det är några dunderfester på gång nu närmsta månaden. Vet inte hur nyår ser ut men å andr asidan har jag inte orkat hålla koll heller iom att jag är utomlands då :D |
Nyår är jag helt ointresserad av, jag måste vara hemma med min "bebis" och så hur hon reagerar.
Men jag får väl hålla ögonen öppna i början på nästa år så att jag kan få dansa av mig lite granna.
Och kul att du ska åka bort på nyår. Jag tror jag läste vart du skulle men minns inte nu... nyvaken. |
|
|
| Laszlo |
| Jag värmer för Durand på fredag i linköping så kom bort och säg hej. Mer du(ra)nderfest än så blir det inte innan kryssningen =) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jag värmer för Durand på fredag i linköping så kom bort och säg hej. Mer du(ra)nderfest än så blir det inte innan kryssningen =) |
Jag ska komma å tagteama dig gullet ;) |
|
|
| JaL |
hey guys,
I'm from germany and I have read of this party and the lineup sounds interesting. The flights are very cheap at the moment so will try to join the party. The problem is, that I neither can read nor speak swedish. Would you be so kind to sumarize the relevant things in english?
The thing I understand, that the party is on a ship and lasts from thursday evening to friday. But does this mean, that there is party all the time or how does it work? I also saw a table with the prices for the cabins. What do the different categories mean and where can I buy some tickets?
It would be great if you can give me some answers.
Cheers
Jens |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|