return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
New Year's Evening, what to do?

Tijne
'k ben der graag vroeg bij om te weten wa dak ga doen op nieuwjaar, dus 'k dacht laten we nen topic openen :)
Hier gaan we naar goede gewoonte met een hoop maten thuis eerst eten & aperitieven om dan ergens de wereld in 2008 te gaan verwelkomen... maar waar?

Alle voorstellen welkom :D
Real
quote:
Originally posted by Tijne
Hier gaan we naar goede gewoonte met een hoop maten thuis eerst eten & aperitieven om dan ergens de wereld in 2008 te gaan verwelkomen...

Hier ist waarschijnlijk van't zelfde.
Devilex
Gewoon eten met familie of vrienden. En nadien trek ik hier gewoon de stad (Aalst) in.

Naar clubs ga ik niet met oudejaar omdat het om te beginnen al verschrikkelijk druk is, en meestal nog duurder is dan anders.

Wat ik vroeger wel graag deed op oudejaar waren van die parties zoals "De Langste Nacht". Jammer genoeg gaat dit nu niet meer door.

Ik zie hier nu net dat het de 31e Q-Party is in Wieze, waarschijnlijk daarheen dan.
FCB_Fanatic
ik heb er nog geen flauw benul van, vind het eigenlijk een enorm opgeklopte bedoening. Ik heb daarom ook (en owv nog enkele andere redenen) de laatste twee jaar geen nieuwjaar gevierd, en ben gewoon thuis gebleven.

Mss dat ik dit jaar wel iets ga doen als er iets leuks te vinden is, maar de mogelijkheid bestaat dat ik weer gewoon thuis blijf.
Eagle`
zoals gewoonlijk waarschijnlijk bij vrienden eerst wa champagne gaan drinken & wa hapkes en na 12 uur op café tot ge ni meer weet van welke parochie ge komt :clown:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium