|
BeTA ID Contest 31 - Deadline: zondag 21 okt, 23.59u [NU EXTRA TOEGANKELIJK]
|
|
|
| BZRK |
| Zo toegankelijk vond ik da nu toch ook weer niet.. Kzie direct al meer dan 10 platen waar ik nog nooit van gehoord hebt (wellicht van voor 2004). |
|
|
| Magistrate |
Het is de eerste keer dat ik deelneem aan een ID contest en ik ben wel verrast dat ik er zoveel van kende :)
Voor mij bleek het alleszins een heel toegankelijke contest, heb er niet veel moeite moeten voor doen.
Ik vond de ID's goed en gevarieerd gekozen door Luc en zal mijn best doen om dit volgende keer ook zo te doen.
mijn kennis van Oliver Lieb tracks moet ik wel nog wat bijschaven :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Zo toegankelijk vond ik da nu toch ook weer niet.. Kzie direct al meer dan 10 platen waar ik nog nooit van gehoord hebt (wellicht van voor 2004). |
Je hoeft geen 35/50 te halen om mee te doen hé; maar over het algemeen zijn deze ID's toch vrij toegankelijk en bijna allemaal gespeeld door grote dj's; zelfs de laatste 10.
De eerste 25 zou je grosso modo moeten kennen en al voldoende motivatie kunnen zijn om deel te nemen ;)
Kristof zei direct dat het té simpel was; ik denk dat het meer iets zegt over jezelf hoor Kenny :p |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kristof zei direct dat het té simpel was; ik denk dat het meer iets zegt over jezelf hoor Kenny :p |
Ja kweet, kheb gewoon weer geen moeite gedaan :p |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Push2005
er zit nog een heel klein beetje leven in zo te zien :p |
Inderdaad, een beetje wel, en dat is zeker te danken aan de toegankelijkheid van deze contest.
Toch heb ik er mijn vragen bij of dit wel de goeie path forward is om steeds te blijven volgen. Eén van de voordelen van een iets moeilijkere contest is dat de kans groter wordt voor de deelnemers om een goeie plaat te leren kennen. Los daarvan verklein je ook de kans om in herhaling te vallen met steeds terugkerende classics. Maar dan zit je wsl weer met het probleem van te weinig deelnemers.
Misschien moeten we het concept maar een keer wat nieuw leven inblazen om het boeiend te houden?
Waarom bijvoorbeeld niet een keer een thema-contest houden, waarbij extra punten te verdienen zijn voor elk juist geraden thema, en wat meteen een tip kan zijn naar de nog ongeraden IDs toe? Of misschien kan een knock-out contest met rechtstreekse uitschakelingen wel eens leuk zijn? Of een soort van provinciestrijd waarbij meerdere leden samenspannen (vooral dit lijkt me wel potentieel hebben)? Of een combinatie ervan?..
Dit zijn maar enkele ideetjes die toch ruimte laten voor een iets moeilijkere contest om boeiend te blijven, denk ik. Wat denkt de rest hierover? Als het discussie-waardig is moeten we er misschien een aparte topic aan wijden :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|