return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Nieuw gereleased spul

SnuggLe
Nog wat nieuw gereleased spul (dus dan weten jullie wat je kan verwachten aan mp3spul de komende tijd):

Ferry_Corsten_-_Live_At_Dance_538_Department-Radio-03-17-2001-TWCMP3 (50 minuten)
DJ_Benno_De_Goeij_(Rank_1)-Live_At_Slam_FM_15-03-01-Radio-2001-1REAL
Tom_Harding-Live_In_Club_Eau_03-10-2001-2DB
VA-Bonzai_Retro_Classix_Mix_16-03-2001-Radio-2001-SND

Ook nog:
DJ Montana - Space Age 4.0
Sander Kleinenberg - Global Underground - Nubreed 4
Lucien Foort - Singularity 2
DJ Promiss - Live at SlamFM (14-03-01)

Greetz,
SnuggLe
Die nieuwe van "the moon" wil ik ook wel... of het is weer zon losertje die een oud nummer een naam als "the moon - swallow the bass heeft gegeven...
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Die nieuwe van "the moon" wil ik ook wel... of het is weer zon losertje die een oud nummer een naam als "the moon - swallow the bass heeft gegeven...

Eh..wat? Ik weet niet welke je bedoeld...ik zie um i.i.g. niet tussen het nieuw gereleased spul staan, als je dat bedoelt...

Greetz,
SnuggLe
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Als je mij bedoeld kan je dat ook wel gewoon zeggen. Ik heb echt gehoord dat ze een nieuwe nummer hebben, in een discotheek zei die dj dat tegen mij, hij wist alleen de titel niet. Toen hoorde ik dat het Drums Are Dead was, bleek hetzelfde nummer te zijn Cherrymoon Trax, dus misschien is het toch Swallow The Bass. Als je het niet gelooft moet je het zelf weten, je ziet het vanzelf wel!!
quote:
Originally posted by TranceFool

Als je mij bedoeld kan je dat ook wel gewoon zeggen. Ik heb echt gehoord dat ze een nieuwe nummer hebben, in een discotheek zei die dj dat tegen mij, hij wist alleen de titel niet. Toen hoorde ik dat het Drums Are Dead was, bleek hetzelfde nummer te zijn Cherrymoon Trax, dus misschien is het toch Swallow The Bass. Als je het niet gelooft moet je het zelf weten, je ziet het vanzelf wel!!

Haha nee joh zo bedoelde ik het niet.. maar t is wel vaker gebeurt dat iemand een oud nummer re-named...

En de toekomst zal t zeggen ja :D

Of die DJ had het fout hey?? Of je verstond het verkeerd??

Kan allemaal.. :D

L@terz

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland