return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Goeie recente trance

christina
quote:
Originally posted by Gladius
ohla, welke nieuwe orkidea?

Dallas Superstars vs. Orkidea - Revolution
Magistrate
quote:
Originally posted by christina
Dallas Superstars vs. Orkidea - Revolution

ja die is wel heel lekker !
waarschijnlijk omdat ie al 2 jaar oud is ..:)
Bertn
quote:
Originally posted by Push2005
Past idd in het rijtje van de andere generic platen die er passeren.

Wat een cheesy break, lol. En allemaal zo standaard. Ik had er veel meer van verwacht na je aanbeveling :)
Het is geen slechte plaat maar het doet me niets.

hm. khad echt verwacht da ge die goed ging vinden:-)
Gladius
Seismicbeats aka Santoz - Pictures
Stuart Heasty - Aventis (Ian Betts Remix)

not bad at all
dj Elof
# 4 Strings - Catch a fall (club mix)
Catchy nummer, weliswaar terug dezelfde synth en opbouw zoals 4Strings altijd maakt, maar ik vind het een zeer goed nummer. Zal ik de komende weken steeds in mijn sets draaien.

# Thomas Bronzwaer - Resound (Sean Tyas remix)
'tja Sean Tyas, ik vind 'm toch leuke nummers maken. Dit is zeer leuke sound. Uplifting!

# DJ Fire - Rendez vous (original mix)
Erg leuk nummer, Laurent heeft zich weer eens volledig laten gaan. De bleep-bleep en 'woosh' geluiden blijven ook typisch z'n sound domineren. Blijft dance-floor material!

# The Delta Rock Duo - Beta receptor (MIKE's undergroove remix)
Zowel Nu Sensation van MIKE als dit nummer spreken mij enorm aan. Het enige minpuntje dat ik heb is dat MIKE z'n outro's te kort zijn. Ik ben voorstander van kortere trance (6 minuten), maar je moet kunnen uitmixen. Ook bij NU Sensation is het wat kort. Maar soit, daar moet ne mens wat creatief mee zijn :D

# Mark Norman - Niagara (extended)
Leuke synth riff, zeer goed voor de opbouw van een trance set.

# Solarstone & Alucard - Late summer fields (Ocot mix)
Op AudioJelly klonk dit nummer beter dan na enkele keren te beluisteren. Ook de lengte van het nummer is té lang: 11 minuten! Toch vind ik dat Ocot het niet zo slecht gedaan heeft.

# Sophie Sugar - Day seven (Sophie's one day in Jakarta mix)
Vrouwen die trance maken, het heeft toch iets! De originele versie van dit nummer heb ik al grijs gedraaid, dit keer een remix met inspiratie in Jakarta. Netjes opgebouwd, leuke break met rond 3.30 een explosie die alle lasers, vuurwerk, confetti in een deftige club zou moeten open zetten! Echt top nummer voor mij.

# Sugatape - Summerdaze (FW vocal mix)
Cheesy voor sommigen, maar ik vind de "Blue - Eiffel 65" nagemaakte stem gewoon kei grappig. Er zit ook een stevige drive in het nummer. Is zo een beetje een "happy sunday feeling" plaat. Er zijn ook remixen van DJ Choose en een Original.

# Optik - Object (Manuel Le Saux remix)
Binnenkort uit bij Banshee, remixen van Optik. Manuel Le Saux is echt wel een opkomend talent. Bijna elke track die de man onder handen neemt wordt omgetoverd tot een super nummer. Recht-toe-aan trance zoals het hoort gewoon.

# Ralph Novell - Aerospace (original mix)
Promootje from Germany. De track start wat saai (de 1st minuut), maar dan kickt 'm stevig door. Rond 2.30u een spacy breakdown om tegen 3 minuten de piano riff te laten exploderen.

# Fernie presents Venera - Utopia (original mix)
De 2de release op Mainframe Recordings. Ik weet niet wat het is, maar de track heeft zo een housy opbouw. Doet mij ook beetje denken aan Bart Claessen. Stevige trance, wellicht iets te hard voor de modale trance liefhebber.

# Amurai vs Static Blue - After the sunrise (Daniel Kandi rising remix)
Diverse remixen van dit nummmer, Alex Morph, Manvel, Original en ook deze Daniel Kandi. Recht-toe-aan trance met een super feel good moment.

# Whithenshaw & Moloney - Crowd control (original mix)
Terug een stevig trance nummer, 140 BPM and rising...
Wie goed luistert hoort dat er zelfs een Kai Tracid geluidje inzit.

# Pierre Pienaar - Tsunami (Ian Betts remix)
Kan er niet aan doen, ben hevige fan van alle remixen die Ian Betts maakt. Melodramatische build-ups, voor mij blijft dit kippenvel trance. Voor anderen wellicht trance zoals 13 in een dozijn.

# Superti - Pressure (Charlie G remix)
Terug stevige trance, beetje geďnspireerd door Fred Baker denk ik. Het betere klop- en slagwerk dus! Toch denk ik, op het juiste moment opleggen dat je de ganse zaal uit z'n dak krijgt. Typisch Duitse sound ook.

# The Blizzard - Kalopsia (original mix)
Cleane gadget trance. Heb mij wat laten leiden door de ranking op Audiojelly voor dit nummer. Niet slecht, maar toch mis ik iets in de track.

# Natlife - Asia (Amex remix)
Donkere trance om te exploderen in stevige aggressive trance. Persoonlijk had ik het nummer op een hogere pitch liever gezien.

# Paul Webster presents JPW - Wavelength (original mix)
Wellicht het meest opmerkelijke nummer. Moet je maar es opzoeken op een MP3 portaal.

# Marks & Gates - New life (original mix)
Aha, de verguisde Marks & Gates. Onder het motto: waarom moeilijk doen als het gemakkelijk ook kan? Ja, het is al duizend keer voorgedaan. Ja, het is niet super origineel. Maar JA, het werkt!

# Matthew Hoag feat. Marcie - When stars align (Benya remix)
De lieve Marcie stuurde mij persoonlijk haar promootje op. Niet hoogstaande zangtalenten (integendeel), maar Benya doet z'n best om het wat op te krikken. Spijtig dat de track niet zo goed gemastered is, het klinkt allemaal wa té scherp.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium