|
|
| Belgian Bonzai |
Schitterende thread! Al ben ik geen kenner hiervan, ik luister nog enorm graag naar Trance en ik beperk me voor zover ik weet tot 2007
Sequentia vs. Amphiby - Kaleidoscope (Original Mix)
Een zogenaamd TUUT-anthem, type gaspul met rooie tuuter aan; maar dan redelijk afgeronde sound. Beter bij hoog volume dus imo. Voor de rest nie echt speciaal.
Algarve - The Longest Journey (Original Mix)
Misschien wel dé track van 2007, 134.7 maar een melodie die een primitief voorbeeld is van echo en melodie laten samenwerken, toch wel schitterend gedaan en geweldige melodie.
The Digital Blonde - Moonflux
Ja, eerder 140, stevige beat met een trek weg van gevorderde Goa Trance. Melodie, ja, aantal héérlijke noten en dan een paar seconden efkes nie veel meer. Herhaalt em wel, met een beat en al. Daar die noten met dat geluid zorgen er wel voor, als die sublieme hoge geluiden er nog bijkunnen, dat het gaat om redelijk Trance-tout-court gevoelsmatig dan. |
|
|
| Gladius |
| vergeet zeker Activa - Flashpoint niet, 1 van m'n favorieten van de laatste maanden |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Airwave - Sunday Breaks (Beat Mix)
|
Zonder twijfel dé tranceplaat van het moment :crazy:
Op het nieuwe Joris Voorn album staan ook een paar heerlijke tranceplaten.
Uitkijken is het ten slotte naar C.O.M.A. - Monday, een van de nieuwe Sasha's. |
|
|
| christina |
| ik vind tranquility base - buzz niet slecht eigenlijk |
|
|
| Gonzo |
Leon Bolier - Further Instructions
Sander van Doorn - Riff
Paul Mads - Where Would You Be Without Me
Het gehele album van Jonas Steur
Glenn Morrison - Blue Skies With Linda
Precies my kind of flavour :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|