| Gladius |
leek me niet slecht om deze thread weer wat leven in te blazen in deze doodse tijden. Er zijn hier toch nog mensen die goede trance appreciëren neem ik aan!? Ik weet niet of het echt gloednieuwe nummers zijn, maar in m'n lijst vond ik deze nummers de laatste tijd de moeite.
Edwin K - Encante (Phynn Remix)
Zeer dromerige trance, het duurde even voor deze m'n aandacht trok, maar nu is het 1 van m'n favorieten. De melodie die rond de 4de minuut veranderd is zoo zalig. Phynn doet het nog steeds goed. zo'n stijl had ik niet verwacht van hem.
Miikka Leinonen - Washed away by rain/Meet me on the other side
Heb er deze maar uitgepakt, aangezien ik zowat alles van zijn werk puur genieten vind. Alle ingrediënten voor een typische Leinonen track zijn aanwezig, ware het niet dat hij in deze nummers de rustige toer opgaat, met iets unieks als resultaat. Beide nummers te beluisteren op zijn Myspace-pagina.
Dj Eco - Light at the end (Martin Roth Edit of Lost Worlds remix)
Uplifting bom met een geweldige energie die live enorm vet moet klinken.
Meridian - Emphase (Mike Nichol remix)
Bangelijke remix van Nichol, die ook met z'n eigen platen Durado & Morning Kiss uitstekende trance aflevert. Ook het origineel is zéér te pruimen.
Nitrous Oxide - Salida del sol
Hoewel ik veel van zijn nummers vrij standaard vind, trok dit nummer toch meteen m'n aandacht. Zeer energetisch en zalig opbouwend na de break. mint trance, period.
Marninx - Aire Azul (Estiva Pres Sunover Remix)
De zeer herkenbare sound van Estiva. Niet zo'n monster als Tears Like Rain deze keer, maar toch een steengoed nummer met een zalige break.
Lange ft. Sarah Howels - Out of the sky
Van zijn nieuwe album. Zeer mooi nummer met prachtige vocals. Damn catchy! hopelijk word ik het niet te snel beu. Er zitten trouwens een paar pareltjes in dat album. |
|
|