|
|
| DJ Zetski |
Yo alle BeTa's
Jullie weten maar al te goed dat het op dit moment moeilijk is om goede, recente trance te vinden (voor mij toch, althans).
Ik weet dat hier enkele mensen op dit forum zitten die toch de moeite doen om tracks op te zoeken die de moeite waard zijn. Op die manier heb ik bv. Myth - Sjamaan leren kennen (onderdusssen al ouder, maar er kunnen nog meer zo'n goeiee tips volgen). Ik ben er zeker van dat ik zo nog nummers kan leren kennen.
Ik zou zeggen, kenners, ... let yourself go... onbekende titels of artiesten, let yourself go...!
P.S. Ik wil hier vooral titels van het "nieuwere" trance genre te zien krijgen, iedereen die iets ontdekt, al is het onbekend, ... |
|
|
| Config |
Dit kan best nog een leuk topic worden..
Jammergenoeg kan ik me niet direct een goeie track voor de geest halen..
edit:
Frase - Module One vond ik een zalige track.. de Mekk Remix is veel bekender maar die kan imo ni tippen aan het origineel |
|
|
| Push2005 |
Een paar vette trancetracks so far vond ik:
Abbott & Chambers - Never After (Original Mix)
Breakfast - The Sunlight (Original Mix)
Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Dub Mix)
Airwave - Sunday Breaks (Beat Mix)
Tiësto & BT - Break My Fall (Airbase Dub)
The Thrillseekers - Waiting Here For You (Dub Mix / Breakfast Remix)
Imogen Heap - Hide & Seek (Tiësto's In Search of Sunrise Remix)
Kheb er wel nog een paar uit het begin van het jaar ook; maar ik zou nog eens moeten zoeken. Heel veel zit er voor mij niet meer in... louter sprekende over trance natuurlijk :) |
|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by Push2005
Een paar vette trancetracks so far vond ik:
Abbott & Chambers - Never After (Original Mix)
Breakfast - The Sunlight (Original Mix)
Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Dub Mix)
Airwave - Sunday Breaks (Beat Mix)
Tiësto & BT - Break My Fall (Airbase Dub)
The Thrillseekers - Waiting Here For You (Dub Mix / Breakfast Remix)
Imogen Heap - Hide & Seek (Tiësto's In Search of Sunrise Remix)
Kheb er wel nog een paar uit het begin van het jaar ook; maar ik zou nog eens moeten zoeken. Heel veel zit er voor mij niet meer in... louter sprekende over trance natuurlijk :) |
'k zal deze zeker en vast eens opzoeken, die van The Thrillseekers heb ik al gehoord, goe nummer :) |
|
|
| Real |
| Die The Sunlight vind ik enorm average. Ik snap de hype niet. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|