return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Progressive - liefhebbers?

SnuggLe
Hmm..ik zit hier net, maar het valt me op dat er hier veel mensen houden van de 'huis-tuin & keuken'-trance zoals dat op Trance NRG vertoond wordt...

Zijn er ook nog Progressive liefhebbers of Olav Basoski-fans?

Ik hoor nl. alleen maar de naam Mauro Picotto voorbij komen en zie iedereen in zijn/haar top 5 redelijk commerciele nummers hebben staan.... heeft niemand hier gehoord van een Sander Kleinenberg of een Lucien Foort?
Die mensen zijn in het buitenland SUPERRRRRBekend, maar niet in Nederland. Erg vaag... Op Impulz draaide ze beiden de sterren van de hemel. Ik ben naar redelijk wat feestjes geweest, maar de set van Sander Kleinenberg kickte zeker ass!

Greetz,
SnuggLe

ps. kzie net al weer wat van jullie stijl binnen komen:
(DJ_Benno_De_Goeij_(Rank_1)-Live_At_Slam_FM_15-03-01-Radio-2001-1REAL)... kan ik die niet uppen ofzo ergens hier?
helemaal gelijk. Ik zou mezelf geen (echte) liefhebber noemen, Ik hou toch ietse meer van trance dan progressive, maar het valt mij inderdaad erg op dat de gemiddelde smaak op deze forums naar rank 1 -om maar eens wat te noemen- neigt. Sander Kleinenberg op impulz was zeer zeker vet, en pete gooding kon er overigens ook wat van, al is dat misschien meer progressive/deep house of hoe je het ook wilt noemen :) oh well.. :p Lucien Foort ben ik nie geweest, maar dat zal ook wel goed geweest zijn, dat is hij namelijk (bijna) altijd.

Waarschijnlijk is progressive niet zo populair (wordt de laatste tijd overigens beter) omdat trance in NL zo gepushd wordt door de media (=tmf,538). Mensen gaan dan toch meer voor de conventionele trance met veel melodien en 'catchy tunes' zoals je dat zo mooi op z'n engels :p kan zeggen.

Just my .02 euro's
Snuggle jij hebt smaak!!;)
Olav Basoski is gewoon dé man.
Ik hou zelf ook iets meer van progressive dan van trance.
het beste is ze samen mixen(vette combinatie:D
ken je "one of the best progressive trance house mixes mixed by blueroomproject.com" al?
Niet nieuw, maar wel vet,gewoon om lekker bij te chille:cool:
Je kan'm downloaden bij napster.:)

Chau!
Ken ik niet, maar zal ik zeker doen!

Ja, Olav Basoski is ZEKER de man!!! Ik sta nog met um op de foto, staat zelfs op slam.nl :)
Vooral het oudere werk van Olav is supercool, maar ook natuurlijk de nieuwere Samplitude's. Ik heb nu ongeveer 6 a 7 livemixen van um, en een paar albums (waaronder Work 1, 2 en 3) en die beuken allemaal zwaar!

Sander Kleinenberg was goed ja op Impulz. Zijn nieuwe cd (Global Underground - NuBreed 4) is ook zwaar relaxed. Zeer relaxte progressive.

Als ik nog een aanrader mag doen: luister Space Age 4.0 eens... relaxte muziek joh! Iets minder gemixed, maar wel oke...

Greetz,
SnuggLe
NOu sander kleinenberg vind ik zeker wel relaxt draaien...
Maar Lucien foort BAH bah ik heb hem nu al 3x zien draaien maar ik vind het maar helemaal niks.Ja ik hou ook meer gewoon van de "Hollandse" trance dan die progressive style

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland