return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Trance-skiss

reveal
quote:
Originally posted by fruktsoppa

va?

du fattar vad jag menar.... det du känner mot killen som kladdade ner din kusins bil, så känner jag mot de som kladdar ner mitt hus... är det svårt att förstå att jag vill ha mitt hus ifred?
mindshooter
quote:
Originally posted by King of Clubs
Okej... Jag måste missförstått dej. Du är alltså inte emot graffiti i sig, bara den som är illegal.. Sorry om jag tog i lite, men gör vi inte alla ibland? ;)

Det är vi nog alla överren om? Det är iaf det hag har försökt förespråka hela tiden. Jag tycker att det kan vara skitsnyggt....
fruktsoppa
quote:
Originally posted by reveal

du fattar vad jag menar.... det du känner mot killen som kladdade ner din kusins bil, så känner jag mot de som kladdar ner mitt hus... är det svårt att förstå att jag vill ha mitt hus ifred?

det är det jag säger. det är inte samma sak.. ditt hus menar du byggnaden du bor i.. för jag förutsätter att du bor i lägenhet.. då är det inte alls samma sak.
Aendy
quote:
Originally posted by fruktsoppa

det är det jag säger. det är inte samma sak.. ditt hus menar du byggnaden du bor i.. för jag förutsätter att du bor i lägenhet.. då är det inte alls samma sak.

Amen vafen, vad är det som är så svårt att fatta??? Låt oss säga att jag kommer in i elcentralen i hyreshuset där du bor och fullkommligen går loss på den med ett basebollträ så att föreningen får ta dit en elektriker och reparera. Det gör dig inget eftersom det är ett hyreshus eller?
fruktsoppa
quote:
Originally posted by Aendy

Amen vafen, vad är det som är så svårt att fatta??? Låt oss säga att jag kommer in i elcentralen i hyreshuset där du bor och fullkommligen går loss på den med ett basebollträ så att föreningen får ta dit en elektriker och reparera. Det gör dig inget eftersom det är ett hyreshus eller?

det skulle jag tycka var jobbit. men nu var det inte elcentraler vi diskuterar.. jag skulle bara det skulle vara trevligt att ha graffiti på "mitt" hyreshus..
dumt exempel.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden