|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Beamish
Vi måste skilja på målare och idioter som springer runt och skriver sitt namn överallt i en t-bane vagn tex... |
Same , diffrent name. Vem faen avgör vilka som är vilka, klottrarna eller vi som måste stå ut med skiten? |
|
|
| Beamish |
| jag menade bara att vi måste skilja på dom som faktiskt använder Graffittin som en konstform och INTE klottrar. Visserligen är dom inte många, men alla fittor som springer runt o klottrar på hus, tunnelbana osv ska fan ha stryk... |
|
|
| fruktsoppa |
inatt blev min kusins nya jeep bombad av en jävla hora till klottrare!! han som gjorde det är känd för att vara galen o klottra överallt.. ska ut i helgen och spitta hans målningar..
detta motsäger inte nånting av vad jag har sagt tidigare i denna diskussion. han körde på ny stor bil som hans familj köpte förra veckan! |
|
|
| Dj_ExOn |
| Den belgiska killen kan komma till min lägenhet och göra den på min vägg! Jag har färgerna:D UV! |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
inatt blev min kusins nya jeep bombad av en jävla hora till klottrare!! han som gjorde det är känd för att vara galen o klottra överallt.. ska ut i helgen och spitta hans målningar..
detta motsäger inte nånting av vad jag har sagt tidigare i denna diskussion. han körde på ny stor bil som hans familj köpte förra veckan! |
Sånt blir jag jävligt förbannad över! Det är en grej att snorungarna klottrar på tex husväggar (Säger inte att det är acceptabelt)
men när dom börjar ge sig på bilar! då har det fan gått för långt!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|