return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Mijn mp3-lijstje....

SnuggLe
Hey,

Ik ben nieuw hier, maar ik dacht; ik post mijn mp3-lijst hier maar eens. Zelf zit ik vaak op www.raremusicfinder.com die nu tijdelijk offline is, maarja. Ik wil geen reclame maken, maar ik zou daar over een week of wat zeker gaan kijken, je kan er superveel zooi downen.

Maar nu even on-topic: dit is dus mijn lijst. Ik ben natuurlijk opzoek naar meer spul...maar nu vooral naar de WORK-serie en spul van Tiesto. Heb je wat? Mail me dan..

Mijn lijst zit geattachted als mp3 file, dus even opletten!!
Rename deze file EERST naar mp3list.txt!!!

Greetz,
SnuggLe
Valt mee dat lijstje. Ik heb de mijne niet bij de hand, anders had ik 'm wel geplaatst. Hoe zit dat met die

Yves de Ruyter - Live at Trance Energy - Heerenveen (30-09-00) VIDEO

War heb je die vandaan????????? :)
volgende keer maar weer
Geen idee hoe ik eraan kom, is al een tijdje geleden.
Volgensmij via BMI, maar dat weet ik niet zeker.

Ja mijn lijst is ook niet zo groot, maar dat komt omdat ik ook niet alles bewaar wat ik tegenkom. Heb ik een beetje te weinig ruimte voor... Ik zit nu al op de 40 mp3cdz.

Ik bewaar het meeste van de Nederlandse DJ's (Tiesto, Ferry, Armin van Buuren, Kleinenberg, Lucien Foort Dazzle etc), en gewoon de 'kwaliteits-trance' zoals alles van Black-hole enzo.

Btw Petrus, waar kom je vandaan in Enschede?

Greetz,
SnuggLe
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Valt mee dat lijstje. Ik heb de mijne niet bij de hand, anders had ik 'm wel geplaatst. Hoe zit dat met die

Yves de Ruyter - Live at Trance Energy - Heerenveen (30-09-00) VIDEO

Die was te zien op TMF bij de Deejays.
Het waren maar drie nummers:
Airwave - Innerspace, Marco V - Tolerance en Darude - Sandstorm

P.S. vanavond (21.00) wordt TE in Utrecht uitgezonden
quote:
Originally posted by SnuggLe

Btw Petrus, waar kom je vandaan in Enschede?

Greetz,
SnuggLe

Ik woon aan de Haaksbergerstraat, net naast die hoerenkast en tegen over Hennie's snackbar LOL :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland