|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Loraine
Jaloers? :o :p
Niet zozeer als groupie van Menno, meer als fervent bezoeker van Intuition Events in 't algemeen :tongue2 Want Intuition is meer dan Menno :o
Het viel ons gewoon op dat er veel onbekende gezichten op de Intu truck stonden ;) |
Je krijgt wel honger eh van die wijn en wodka? Je hapt als beer die net uit zijn winterslaap is :stongue: |
|
|
| Loraine |
Ist buffet eindelijk geopend ? :D
Heb idd bere-trek van al die wijn (vnl ranzige bocht) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Loraine
Vnl in de buurt van de (ietwat tamme) Intuition truck gebleven. Was het geluid zo zacht of stond die gewoon hard bij de andere trucks? :nervous: |
het geluid stond zacht, dat merkte ik al bij de start, die hardcore truck voor de Intuition truck, die muziek kwam gewoon boven de muziek uit toen Re:Locate draaide.
En tussendoor ook af en toe problemen met de speakers, dat bepaalde tonen zomaar wegvielen, gebeurde onderandere toen Kyau & Albert draaide.
Ik heb het ontzettend naar mn zin gehad.
Was samen met een paar anderen ruim voordat de trucks begonnen te rijden alle trucks afgegaan, ff gedag zeggen tegen een aantal mensen en dj's, helemaal tot aan de truck van Ferry Corsten (truck 34) en toen weer helemaal teruggelopen (terwijl ze al begonnen te rijden) naar de truck waar Misja Helsloot moest draaien (truck 8) om 16:00u.
Misja draaide een heerlijke set, jammer dat er maar zo weinig mensen bij de truck liepen.
Toen Misja klaar was, zijn we blijven staan, totdat de Intuition truck aan kwam rijden en vanaf dat moment alleen maar bij deze truck gebleven, terwijl mijn plan was weer helemaal naar de truck van Dazzle (dacht truck 32) en die van Ferry te gaan, maar dat was onbegonnen werk.
Ik heb genoten van Kyau & Albert en Menno draaide redelijk, waren maar een aantal tracks die me boeiden.
Maar heb genoten toch van de sfeer en kende redelijk veel mensen die op de truck stonden, vooral van Party Flock.
Ik vond wel dat vooral bij die hardcore trucks een agressieve sfeer hing, gelukkig weinig last van gehad.
Soms leek het wel of half R'dam bij die trucks liepen, wat een volk zeg.
Mijn eerste dance parade in R'dam, meer naar de Love Parade geweest, en mijn laatste, want volgend jaar maak ik niet meer mee of ze moeten een soortgelijk iets in Miami gaan organiseren.
*EDIT*
Mijn foto's: http://partyflock.nl/album/322012/1464974.html |
|
|
| jp |
Ik ben ongepland op truck 17 beland met o.a. Spider Willem en BB Kelly als blikvanger. Het was best leuk maar niet bijzonder. Het weer was heerlijk! Veel bekenden gezien zoals mr. M van de Peror :)
Daarna illegaal feest in Woerden in een tunnel onder de snelweg :D

Bokito gaat lunchen

Uitzicht vanaf de truck

Burn baby burn

BB Kelly

Revana

Steltlopen

Dark Fader

Hummmm |
|
|
| Loraine |
Wederom mooie pix JP!
Idd, het geluid van de hardcore truck die voor die van Intuition reed, stond ook lekker hard. Echt vermakelijk om de gabbers te zien. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|