return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
[22-09-2007] Tiesto @ The Matrixx, Nijmegen

Ouwe Dwaas
Er bleken vorige week tijdens de 4daagse feesten flyers te zijn uitgedeeld van Tiesto die komt draaien in The Matrixx, 22 september a.s.

kaartverkoop was gisteren op ticketbox al van start gegaan, maar die is inmiddels gesloten omdat het uitverkocht is.

vandaag blijkt op ticketonline het van start gegaan zijn:

25 euro regular en 40 euro VIP::

http://webshop.ticketonline.nl/shows/show.aspx?sh=TIMA

en morgen of zaterdag gaat het bij www.paylogic.nl van start.

* EDIT*

van The Matrixx site, het was eerst zijn EOL naar The Matrixx en nu is het alweer veranderd:

quote:

TIËSTO’S BRENGT ZIJN IBIZA NAAR THE MATRIXX

Je hoeft geen wiskundige te zijn om te berekenen hoe vaak je DJ Tiësto in Nederland kunt zien: hooguit een paar keer per jaar - als je geluk hebt. Gelukkig heeft The Matrixx al vanaf het prille begin van de carrière van Tiësto een hechte band met de wereld-DJ. En dus is het met trots dat The Matrixx kan aankondigen: Tiësto’s In Search of Sunrise 6 ‘Ibiza’ op zaterdag 22 september! Wil je zeker zijn van een kaartje, dan is het zaak dat NU te gaan regelen.

Hij stond dit jaar met overdonderend succes in het Gelredome, en beleefde een legendarisch optreden op Schiphol. En daarmee was de koek zo’n beetje op voor zijn duizenden Nederlandse fans. Maar de crew van The Matrixx en DJ Tiësto kennen elkaar van way back, toen beiden nog niet de grote hoogten van vandaag de dag hadden bereikt. Dat schept een hechte band die nog altijd bestaat, en die band leidt eens in de zoveel tijd tot een optreden in The Matrixx. De vorige keer waren alle kaarten in no-time uitverkocht, en zette Tiësto een set neer, samen met een spektakel, dat op de net- en trommelvliezen van menigeen is gebrand.

Het is een regelrechte eer dat Tiësto The Matrixx nu opnieuw heeft uitgekozen als belangrijke halte om zijn nieuwste dubbel mix CD In Search of Sunrise 6 te promoten.
Inspiratiebron voor deze 6de release van de succesvolle In Search of Sunrise serie waren de plaatsen en locaties die hem gestimuleerd hebben gedurende zijn tour over de hele wereld. Hij keerde terug naar party-eiland Ibiza, na er 2 jaar niet te zijn geweest en vond daar wat hij nodig had om deze editie weer het juiste gevoel mee te geven. Met In Search of Sunrise 6 heeft Tiësto als geen ander de echte Ibiza-sfeer weten te vangen en laat hij zijn liefde en toewijding voor het eiland en de muziek spreken. The Matrixx zal zaterdag 22 september het podium waar Tiësto ‘zijn’ Ibiza ten gehore brengt. Tel daarbij op de volledige roadshow die Tiësto begeleid, en dan weet je dat het optreden er eentje voor in het ‘grote herinneringen aan de dance boek’ wordt.

Naast the Master himself zullen ook Matrixx-resident Jochen Miller en upcoming Trance-talent Phynn hun opwachting maken. DJ en producer Phynn is een van de grootste talenten van het Black Hole label. Internationale erkenning vergaarde hij met zijn hit ‘Lucid’ en werd hij door het wereldwijd gewaardeerde tijdschrift Mixmag uitgeroepen tot ‘Future Hero’.

Net zoals bij het vorige optreden van Tiësto in The Matrixx, zijn kaarten in de voorverkoop te verkrijgen bij Ticketbox, Ticketonline. Nieuw is het voorverkoopsysteem van Paylogic waar we sinds kort mee samen werken, op onze homepage kun je e-tickets bestellen.
Ouwe Dwaas
Kaart vandaag binnengekregen :eyespop:
nu nog een aantal weken wachten, heb er veel zin in.
eieregooie
Ik vond de Matrixx maar ruk, maar dat zou kunnen komen omdat het praktisch leeg was toen ik er was :p

Hef fun :)
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik vond de Matrixx maar ruk, maar dat zou kunnen komen omdat het praktisch leeg was toen ik er was :p

Hef fun :)

wie draaide er dan? want elke keer als ik naar The Matrixx ga dan is het echt goed druk, XXlerator wordt altijd goed bezocht en als er top dj's komen draaien.
Ik heb nog niet meegemaakt dat het echt leeg was.
eieregooie
Uhh... Ferry Corsten en Judge Jules.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland